כלי נשק נתפסו

באיראן טוענים: חשפנו רשת ריגול של 'המוסד'

כמויות גדולות של כלי נשק ותחמושת, בהם אקדחים, רובים ורימונים, נמצאו בידי מי שלדברי האיראנים הם סוכני מוסד ישראלים שניסו לחדור למדינה ולעורר מהומות בבחירות (עולם)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: Shutterstock)

רשת ריגול של המוסד הישראלי, שניסתה לחדור לאיראן מגבולה המערבי, נחשפה בידי כוחות הביטחון של משמרות המהפכה. כך לפחות מדווח היום (שלישי) משרד הביטחון באיראן.

לפי הדיווח, ברשות המרגלים הישראלים נמצאו כמויות גדולות של כלי נשק ותחמושת, בהם אקדחים, רובים ורימונים. לטענת האיראנים מטרת כניסת רשת המרגלים למדינה נעשתה כדי לבצע פעולות חיסול ולעורר מהומות בזמן הבחירות שהתקיימו באיראן לאחרונה.

הבוקר נחשפו ברשת סקיי ניוז הבריטית מסמכים מסווגים של יחידת סייבר איראנית מתקדמת, בהם ציטוט של המנהיג העליון כי על איראן להיות בין המעצמות הסייבר הגדולות באיראן. במסמכים גם מופיעות כוונות של משמרות המהפכה לפגוע באניות סחר של שורת מדינות.

כזכור, לפני שבועות אחדים הודה יו"ר ועדת חוץ וביטחון לשעבר בפרלמנט האיראני באופן נדיר כי הפעולות שנעשו נגד הביטחון הלאומי של איראן מבוצעות בידי המוסד הישראלי. לדבריו, "עד כה לא הוקדשה לאיום זה מחשבה מספקת מצד איראן".

בסוף חודש סיון שובשה תנועת הרכבות באיראן בעקבות מתקפת סייבר. עיכובים כבדים נרשמו בתחנות הרכבות ונסיעות רבות של קווים עירוניים ובין עירוניים בוטלו. כמו כן נשמע פיצוץ עז בצפון בירת המדינה טהרן, במה שהתברר כחפץ חשוד שהוטמן בפארק והתפוצץ.

פרויקט דיוק הטילים של איראן וחיזבאללה ( (דובר צה"ל))

יום קודם לכן הופץ מספר הטלפון של המנהיג העליון חמינאי, תחת הכותרת "מוקד לקבלת מידע" בנושא שיבושי תנועה, על המסכים שמציגים את זמני הרכבות בטהרו. זאת מלבד שיבושים קשים שיארעו באותן שעות במחשבי העובדים במשרד התחבורה במדינה. סוכנות הידיעות הרשמית של איראן פרסמה כי פרטי המעשה במקרה.

בסוכנויות הטלוויזיה המקומיות דווח כי "המפגינים אומרים שהפסקות החשמל התכופות גרמו לבעיות רבות: הפסקות מים בדירות ונזק למכשירי החשמל הביתיים. הבשר והעוף במקרר התקלקלו, וכך גם מוצרי מזון אחרים". על פי דיווחים, בחלק מההפגנות נשמעו סיסמאות פוליטיות וקריאות כנגד מנהיגי המדינה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר