אחרי שאיים במלחמה

נסראללה בנאום מרוכך: "מדינת לבנון תקבל את ההחלטה"

אחרי שמנהיג ארגון הטרור חיזבאללה, חסן נסראללה, הכריז בנאומים שונים כי יתנגד לכל פשרה עם ישראל על הגבול הימי, נסראללה נאם השבת נאום מפויס ואמר: "לבנון תקבל את ההחלטה על הגבול הימי" (העולם הערבי)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום מסך)

יורד מהעץ? מזכ"ל ארגון הטרור חיזבאללה נשא השבת נאום בו אמר כי : "זוהי משימת המדינה ואחריותה והיא זו שתישא באחריות - המדינה ומנהיגיה הם המחליטים לגבי האינטרס הלבנוני", זאת בהתייחס להסכם המתהווה בין ישראל למדינת לבנון על הגבול הימי ועל אסדת 'כריש'.

"בפנינו ימים קריטיים בהמשך שבוע זה. בימים הקרובים נדע מהי העמדה של הנהגת לבנון וכיצד יתגלגלו העניינים ... אנו מקווים לסיום טוב שיועיל ללבנון וללבנונים.

"הדבר יפתח אופקים חדשים ומבטיחים לעם הלבנוני בחילוץ המדינה מן המשבר אליו נקלעה" הוסיף נסראללה בנאום מתון יחסית לנאומים קודמים בנושא.

בשבועות האחרונים איים נסראללה כי אם לבנון תחתום על ויתור על שטחים, ארגונו לא ייראה את עצמו מחוייב אליו וייתכן כי יפתח במלחמה עם ישראל.

במהלך הימים האחרונים, כך נחשף ב'וואלה', העביר המתווך האמריקני עמוס הוכשטיין את טיוטת ההסכם המתהווה גם למדינת ישראל בעניין הגבול הימי, הסכם לו מתנגד נחרצות יו"ר האופוזיציה נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר