המתיחות ביו"ש | צפו

לאחר ההפגנה נגד הפיגועים: פיגוע ליד איתמר, חייל נפצע

זמן קצר לאחר שנערכה הפגנה באזור, על אוזלת הממשלה בטיפול בטרור, הגיחו, כך על פי החשד, מחבלים והחלו לירות לכיוון עמדת צה"ל, חייל אחד נפצע וכעת נערכות סריקות לחיפוש אחר המחבלים (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
ראש המוא"ז שומרון יוסי דגן, מסתתר מאחורי הרכב בעת הירי (צילום: המועצה האזורית שומרון, עדו זהבי)

לאחר הפגנה כנגד אוזלת היד של הממשלה בטיפול בטרור הערבי ביו"ש, חייל צה"ל נפצע לפני שעה קלה (ראשון) מפיגוע ירי של מחבלים לעבר חטמ"ר שומרון.

כוחות הצבא והביטחון פתחו בשעה זו בסריקות אחר היורים, שפצעו צעיר באורח קל, הצעיר פונה להמשך טיפול רפואי בבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

מדובר צה"ל נמסר תחילה: "ראשוני: התקבל דיווח על פיגוע ירי סמוך לשכם שבמרחב החטיבה המרחבית שומרון. הפרטים בבדיקה".

לאחר מכן נמסר: "פיגוע הירי בשומרון: זוהה ירי לעבר אזרחים ולוחמים בסמוך לשכם. לוחמי צה"ל השיבו אש לעבר מקור הירי. הכוחות סורקים כעת אחר חשודים במרחב. כתוצאה מהירי נפצע באורח קל לוחם שפונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים, משפחתו עודכנה בפרטים".

מהצלה ללא גבולות יו"ש נמסר: "בהמשך לירי לכיוון החסם בין איתמר לחטמ"ר שומרון דווח על פצוע ברגלו בהכרה - החייל שנפצע ברגלו פונה לבלינסון בהכרה".

יצוין, כי קודם לאירוע ירי, נערך במקום סמוך, הפגנה בה השתתפו בכירי ראשי המועצות ביש"ע, שמחו על המצב הביטחוני בשומרון, על רקע גל הפיגועים האחרונים ופיגועי הירי שנהפכו לשגרה באזור.

מדוברות מוא"ז שומרון נמסר: "ירי זה עתה לעבר ראש מועצת שומרון ואנשים נוספים מייד לאחר ההפגנה".

יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז בתגובה לפיגוע הירי בשומרון: "לפיד גנץ וליברמן, עם ישראל מצפה מכם שתודיעו חד משמעית שמפלגה שאינה מגנה את פיגועי הטרור לא תהיה חברה בקואליציה העתידית שלכם. האם מפלגת רע"ם גינתה? האם בחד"ש-תע"ל גינו את הפיגוע?! מפלגה שאינה מגנה את פיגועי הירי מעודדת את הפיגוע הבא!"

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ': "עוד פיגוע ירי היום בשומרון. זה כבר הפך לשגרה תחת ממשלה רופסת וכנועה. זו אינתיפאדה שלישית והפתרון היחיד הוא לצאת מיד למבצע צבאי רחב היקף ועוצמתי שיפגע בקיני הטרור הערבים בביתם. לפיד וגנץ נכשלתם בהגנה על אזרחי ישראל! הביתה!".

יו"ר מועצת יש"ע וראש מועצת גוש עציון שלמה נאמן: "הערב נחצה עוד גבול, כאשר בוצע ירי אל עבר ראש מועצת שומרון יוסי דגן ותושבים שהפגינו למען ביטחונם כשבמהלכו נפצע חייל צה"ל. אנחנו מודים ורואים את חיילי צה"ל שעובדים קשה כדי לשמור על הביטחון שלנו אבל הם לא הבעיה. הבעיה טמונה במדיניות- הפיגועים הפכו לדבר של יום ביומו והדרג המדיני ומשרד הביטחון הפקירו את ביטחוננו".

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, בתגובה לפיגוע הירי לעבר ראש מועצת שומרון ואנשים נוספים: "גנץ מפקיר את חיילי צה"ל ותושבי יו"ש. מפנה יישובים של יהודים ובתמורה אנחנו מקבלים פיגועים. המצב בשטח הוא ערב אינתיפאדה כאשר המתיישבים הפכו להיות כברווזים במטווח ואין דין ואין דיין. צריכים לחזור לסיכולים הממוקדים ולכתוש את המחבלים בכל מקום שהם. מי שנותן פרס לטרור, אסור לו להמשיך בתפקידו. גנץ, לך הביתה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר