גילאון עם כובע, פייגלין על אופניים

משעשועי הכנסת: לאחר סרטון הצחוק המתגלגל של שר החינוך שי פירון, מגיעות תמונות משעשעות נוספות ממשכן הכנסת: ח"כ אילן גילאון ממר"צ חובש את כובעו של מאיר פרוש, וטוען כי ראשו של הח"כ החרדי, קצת קטן. סגן יו"ר הכנסת ח"כ משה פייגלין, מגיע למשכן כשהוא רכוב על אופניים. הסיבה? יום איכות הסביבה (ברנז'ה)

יוסף פאר | כיכר השבת |
גילאון, מתאים לו הכובע? (צילום: ח"כ עפו אגברייה, מתוך עמוד הפייסבוק של גילאון)

משכן הכנסת ממשיך לשגר קטעים משעשעים: לאחר הצחוק המתמשך והתמהוני של שר החינוך הרב שי פירון, מגיעות תמונות חדשות בהן נראה ח"כ אילן גילאון ממר"צ, כשזהותו הופכת לחצי זהות של אדם חרדי.

אם התמונה עדיין לא הסבירה לכם הכל, נספר כי ח"כ גילאון (מר"צ) חבש אמש את כובעו החסידי של ח"כ מאיר פרוש (יהדות התורה), במהלך הדיון הארוך שנערך במליאה. ח"כ עפו אגבארייה (חד"ש) לא יכל להתאפק, שלף מצלמה, ותיעד את הרגע המיוחד.

היום, העלה גילאון את התמונה לחשבון הפייסבוק שלו, וציין כי ראשו של ח"כ פרוש קצת קטן: "אתמול בשעה מאוחרת במליאה, מדדתי את כובעו של פורוש. אמרתי לו שיש לו ראש קטן" כתב גילאון.

תמונה נוספת ומעניינת המגיעה מהכנסת, היא של סגן יו"ר הכנסת, ח"כ משה פייגלין, שהחליט להגיע היום למשכן כשהוא רכוב על אופניו. הסיבה? יום איכות הסביבה, והמסר אותו רצה להעביר פייגלין לציבור, לפיו נסיעה על אופניים מסייעת לשמור על איכות הסביבה.

פייגלין על גלגלים (מתוך עמוד הפייסבוק של ח"כ פייגלין)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר