HTC X8 הושק: "המכשיר הכי נוח" • צפו

מספר ימים לאחר ההכרזה הגדולה של 'אפל' והשקת האייפון 5, גם HTC משיקה מכשיר חדש (X8-HTC) לדברי החברה, מדובר במכשיר הנוח ביותר לאחיזה. במכשיר החדש תמיד תשיגו את האיכות הטובה ביותר של התמונה, בין אם צילמתם במסעדה חשוכה, או ליד סלע הזוכה למנה הגונה של זריחת אור השמש. סיקור מיוחד

יוסף פאר | כיכר השבת |
המכשיר החדש (צילום: יח"צ)

חברת הסלולר HTC השיקה הערב (רביעי) את מכשיר הדגל החדש שלה. הX8 מבוסס וינדוס פון.

מספר ימים לאחר ההכרזה הגדולה של 'אפל' והשקת האייפון 5, גם HTC משיקה מכשיר חדש, לדברי החברה, מדובר במכשיר הנוח ביותר לאחיזה.

מה בHTC X8?

התכונות העיקריות בהם ניחן המכשיר החדש, הם מצלמה ברזולוציה של 8 מגה פיקסל, (רזולוציה זהה לזו שבמכשיר הגלקסי S3 ובאייפון 5).

נקודה נוספת הראויה לציון היא איכות גבוהה יותר של השמע במכשיר החדש, בהמשך לסדרת המכשירים המבוססים על מערכות השמע המובילות בעולם של ד"ר דרה - beats audio.

המכשיר בא בארבעה צבעים תוססים, אדום, ירוק-צהוב, שחור וכחול.

(יח)
צילום: יח"צ

"זה כאן: עיצוב חדש, אייקונים שמאפשרים לך להתחבר בכל עת ומאפשרים לשקף אותך. מראה חלק, מסך שביכולתך להתאים אישית" נכתב באתר חברת HTC.

צילום איכותי בכל מצב (יח)
צילום איכותי בכל מצב (צילום: יח"צ)

החברה כאמור ממשיכה ומפרגנת למצלמה האיכותית של המכשיר, לדבריהם, במכשיר החדש תמיד תשיגו את האיכות הטובה ביותר של התמונה, בין אם צילמתם במסעדה חשוכה, או ליד סלע הזוכה למנה הגונה של זריחת אור השמש.

איכות שמע טובה יותר, (יח)
איכות שמע טובה יותר (צילום: יח"צ)

נקודה נוספת בה מתגאה חברת HTC, היא הנוחות של המכשיר, "זהו מכשיר הטלפון הכי נוח לאחיזה. הצורה החלקה של המכשיר מרגישה נהדר ביד שלך וגם על האוזן שלך"

(יח)
צילום: יח"צ

כאמור, הHTC X8 מופעל באמצעות מערכת ההפעלה ווינדוס פון, סטיב באלמר, מנכ"ל מיקרוסופט ברך על שיתוף הפעולה בין החברות ואמר: "מדובר בציון דרך משמעותי עבור שני החברות"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר