פייסבוק תשיק סמארטפון?

הפעם זה באמת? פייסבוק תקיים אירוע תחת הכותרת "הבית החדש שלנו על אנדרואיד", בו לפי הדיווחים צפויה הרשת החברתית לחשוף מכשיר של HTC עם ממשק מיוחד לרשת החברתית פייסבוק (דיגיטל)

יוסף פאר | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

לאחר דיווחים חוזרים ונשנים שהוכחשו לא פעם: כעת, נראה שפייסבוק מתכוונת להיכנס לשוק הסלולור במלוא הרצינות.

חברת פייסבוק ממשיכה עם הקו החדשני, וצפויה לקיים בימים הקרובים אירוע מיוחד תחת הכותרת "בואו תראו את הבית החדש שלנו על אנדרואיד", לפי יודעי דבר, פייסבוק אמורה להכריז על דריסת רגל ראשונה בתוך מערכת ההפעלה אנדרואיד. וככל הנראה החברה אף תציג סמארטפון יחד עם חברת HTC.

בתחילה דווח כי בכוונת פייסבוק להשיק טלפון סלולרי משלה, אולם מסתמן כי עד כה תכנית זו לא נמצאת על השולחן של פייסבוק, מה שכאמור ככל הנראה יקרה בהכרזה הקרובה, יהיה ככל הנראה סוג של מסך בית מיוחד שיפעל בהתממשקות עם פייסבוק ויוצג בגרסה של מערכת ההפעלה אנדרואיד שתוצג יחד עם המכשיר החדש של חברת HTC.

כזכור, לפני כשנה דווח באתר pocket-lint.com כי פייסבוק החלה להתעניין ברכישת הדפדפן "אופרה", שפופולארי מאוד בטלפונים סלולריים.

בכך, התחזקו אז השמועות על כוונתה של הרשת החברתית להשיק טלפון סלולרי, וזאת בעקבות הדיווח על הכוונה להפוך את "אופרה" לדפדפן ייחודי לרשת החברתית.

בנוסף, הניו-יורק טיימס דיווח אז כי פייסבוק גייסה מהנדסים לקראת השקת המכשיר הסלולרי שצפויה להתרחש בשנה הבאה.

בפייסבוק סרבו להתייחס לשמועות ואמרו לפני כשנה כי "אנו עובדים לכל רוחב התעשייה הניידת, עם ספקיות, יצרניות חומרה, יצרני מערכות הפעלה ומפתחי אפליקציות".

כאמור, בימים הקרובים צפויה החברה לקיים אירוע תחת הכותרת "הבית החדש שלנו על אנדרואיד" שלפי השמועות תציג בו החברה מכשיר של חברת HTC בעל ממשק עם הרשת החברתית פייסבוק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר