הכירו את הטלפון הלוהט של אמזון: Fire Phone

ענקית השיווק אמזון השיקה את ה- Fire Phone הסמארטפון החדש של החברה. לטלפון יכולות תלת מימד. הוא יעקוב אחרי העיניים שלכם, יאזין לכם ויציע פרסומות המתאימות למידע שאסף עליכם

חיים אבני | כיכר השבת |
(קטע מתוך הסרטון הפרסומי של המכשיר)

ענקית השיווק באינטרנט אמזון כבר השיקה בעבר את סדרת הטאבלטים 'קינדל', העובדים בשיתוף הדוק עם אתרי ושירותי אמזון. אך זו הפעם הראשונה שאמזון משיקה סמארטפון. מדובר בטלפון מרשים בשם Fire Phone (טלפון האש), אשר מציע לראשונה בעולם את תצוגת ה"דמוי תלת מימד" שכינתה אמזון Dynamic Perspective (פרספקטיבה דינמית). הטלפון מכיל עשרות חיישנים שונים, ונראה שהוא מיועד לשמש כחנות אמזון ניידת.

החומרה בטלפון היא מהחזקים שיש כיום בשוק. המפרט של הטלפון כולל מסך בגודל 4.7 אינץ' באיכות גבוהה, מעבד מרובע ליבות בתדר גבוה של 2.3Ghz, 2 GB של זיכרון RAM, וכרטיס מסך חזק יחסית. המכשיר מגיע בשתי גרסאות, האחת עם 32GB זיכרון אחסון, והשנייה עם 64GB זיכרון. בנוסף ניתן לאחסן תמונות ללא הגבלה בענן של אמזון.

המצלמה האחורית והעיקרית ברזולוציה של 13 MP. גם בגזרת הסאונד הוא נמצא במקום גבוה, כשהרמקולים של המכשיר הם סטראופוניים ואיכותיים. הוא מגיע עם אזניות איכותיות, כיאה למכשיר פרימיום.

למכשיר 5 מצלמות קדמיות, אשר אחראיים על מעקב אחר רשתית העין, וכך יכולות לדמות תלת מימד, על ידי הצגת הנתונים על המסך בהתאם לרשתית.

(מתוך הסרטון הפרסומי של המכשיר)

שוק נייד

באמזון כנראה לא כל כך מאמינים בפרטיות, ולא ממש חושבים שטלפונים ניידים, תפקידם הוא לשמש לתקשורת אישית. כחברה שמוכרת מכל הבא ליד, אמזון דאגה שהמכשיר שלה יהווה שוק נייד של ממש, באמזון מכנים את זה Firefly. כך המצלמות יעקבו אחרי המבטים שלכם, ויציעו לכם תוכן שיווקי משירותי אמזון, לפי מבט עיניכם.

בנוסף, הטלפון יאזין לכל מה שהולך מסביב, ואם ישמע שיר, הוא יזהה אותו וישלח אתכם לחנות אמזון שמוכרת את השיר. באמזון מתגאים בכך ש-Firefly יוכל לזהות מעל ל-100 מיליון פריטים, הכוללים קשת רחבה של מוצרים הנמכרים באמזון, וישלח אתכם לחנות בכל פעם שיבין שאתם מחפשים משהו כזה.

המחיר של סמארטפון הדגל הראשון של החברה, בניגוד לסדרת הטאבלטים הזולים שלה, דווקא יקר - בהתאם למפרט הגבוה.

הגרסה בנפח האחסון של 64GB תעלה לכם 650 דולרים (כ-2250 ש"ח). ותוכלו לרכוש אותו כבר כעת במכירה מוקדמת באמזון.

אנחנו רק לא מבינים למה מכשיר שישמש גם כפרסומת ניידת ויכניס לאמזון כל כך הרבה כסף, צריך לעלות טבין ותקילין. אבל נרגע בכך שדיווחים שונים מלמדים גם על גרסה זולה יותר שתושק בקרוב, ואמורה להתחרות במכשירי הביניים ולא במכשירי הפרימיום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר