הכירו את האפליקציה הכי מיותרת: YO

מתוך מיליוני אפליקציות לטלפונים ניידים, ישנם לא מעט יישומים מיותרים יותר או פחות. ללא ספק, אפליקצית 'יו' היא אחת האפליקציות המיותרות שנכתבו. למרות זאת, הגיעה האפליקציה הישראלית למעל למיליון הורדות בתוך שבוע והצליחה לשגע את העולם (אפליקציות, דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום מסך)

מבין ים האפליקציות שתמצאו בחנויות השונות, ישנן רבות שהן פשוט מיותרות, אך לרוב מדובר באפליקציות זניחות שאיש כמעט לא שמע עליהן. לא כך האפליקציה YO, שהמפתח שלה הוא ישראלי. מדובר באפליקציה שניתן לכנותה מיותרת, ויש שאפילו מגדירים אותה כטיפשית.

לאחר שתרשמו לשירות, תוכלו לשלוח לחברים שלכם (אם גם להם יש את האפליקציה) את המילה YO, בהקלטה קולית. זה הכל, לא שום דבר אחר, לא אפשרויות מתוחכמות ליצירת קשר, לא נוחות מרשימה, רק לשלוח YO לחברים שלכם.

המפתחים מספרים שהאפליקציה נועדת לשלוח תזכורת או מסר, לנושא שידוע מראש. כך למשל, כשירצו במסעדה להודיע לכם שהאוכל שהזמנתם מוכן, הם ישלחו את המסר YO, וכך תבינו שהאוכל מוכן. המפתחים מודים שאכן הדבר נשמע כמו בדיחה, אך הם חושבים כי הצליחו להמציא דרך תקשורת חדשה. ללא ספק, מדובר בשפל חדש למושג תקשורת.

לכאורה, מדובר בעוד אפליקציה חסרת תועלת, אחת מיני רבים. אך מאז עלתה האפליקציה לאוויר, היא מחוללת סנסציה של ממש. כמעט כל עיתון ואתר אינטרנט בעולם, מדווח על האפליקציה. חלקם לועגים לה בגלוי, וחלקם מעודדים אותה, אך איש לא נשאר אדיש. מה שגרם למפתחיה להצליח לגייס הון של כמיליון דולר. ולהגיע בתוך כשבוע למעל למיליון משתמשים ולמקום הראשון בחנות האפליקציות של אפל, האפסטור. YO היא אחת האפליקציות הפופולריות ביותר כיום בעולם.

מי שבעיקר משתמש באפליקציה, הם אנשי הקהילה הטכנולוגית, שמצאו להם דרך חדשה לתקשר ולזרז את עובדיהם וחבריהם. אנחנו לעומתם, מעדיפים עדיין להשתמש במילה נו, כל כך פשוטה, לא דורשת מאמץ, אפילו לא צריך ללחוץ על הכפתור בסמארטפון.

להצלחה כנראה אויבים רבים, מכיוון שבסוף השבוע האחרון פרץ מנכ"ל חברת Secret בתוך 3 דקות לשרתיה של YO. בנוסף פרץ סטודנט אמריקני מאוניברסיטת ג'ורג'יה-טק גם הוא ל-YO, והצליח לגנוב את מאגר שמות המשתמשים והסיסמאות. ב-YO טענו שהפריצה לא משמעותית, מכיוון שאין צורך להירשם דרך חשבון הואר האלקטרוני או הפייסבוק, אלא רק ליצור שם משתמש וסיסמא, ללא פרטים מזהים. כך שלא ניתן לעשות דבר עם הנתונים.

בנוסף, הודיעו ב-YO כי הם שכרו את שרותיו של הסטודנט שפרץ לאפליקציה. ומעתה הוא יעבוד בשיפור ממשק המשתמש, וכמובן על אבטחת המידע של החברה.

אנו באמת לא מבינים למה בדיוק צריך את האפליקציה הזו, ובמה היא מועילה לאי מי, אך אם בכל זאת אתם רוצים להוריד את האפליקציה, תוכלו להוריד אותה מכאן לאנדרואיד ומכאן לאייפון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר