LG נכנסת למציאות הרבודה; משיקה משקפי מציאות רבודה

יצרנית האלקטרוניקה הקוריאנית LG נכנסת לתחום המציאות הרבודה: השיקה בשיתוף עם ענקית האינטרנט גוגל משקפי מציאות מוזלים שיעבדו על בסיס מכשיר הדגל G3 (טכנולוגיה)

(צילום: יח"צ)

LG נכנסת למציאות הווירטואלית: יצרנית האלקטרוניקה הקוריאנית LG הכריזה היום (שלישי) כי תציע ללקוחות אשר ירכשו את מכשיר הדגל של החברה – LG G3, תוסף VR (מציאות ווירטואלית) המותאם במיוחד למכשיר ה-G3 של החברה. תוסף ה-VR עבור מכשיר ה G3, אשר מיוצר בשיתוף פעולה עם גוגל, מאפשר מגוון של התנסויות במציאות המדומה באמצעות אפליקציות ומשחקים הניתנים להורדה בחנות האפליקציות של אנדרואיד (Google Play store).

בניגוד למכשירי מציאות מדומה מורכבים אחרים, תוסף המציאות המדומה של ה-G3 משתמש במעבד של הסמארטפון עצמו ובכך מנצל את יתרונות התמונה והסאונד של ה-G3. כך שהתוצאה המתקבלת קלה יותר לשימוש.

עיצובו של תוסף ה VR ל G3 זמין ברשת עבור חובבי ז'אנר "עשה זאת בעצמך" ולא דורש התקנה כלל. הטבעת המגנטית בצד התוסף מאפשרת לבחור בין אפליקציות ולגלול בין יישומים ותפריטים ללא מגע יד בתצוגה עצמה.

"טרנד המציאות המדומה נמצא עדיין בחיתוליו, אבל אנחנו מזהים מגמה צרכנית שהולכת ומתגברת לכדי נגישות לכלל הצרכנים", מציין כריס יאיי, סגן נשיא וראש חטיבת התקשורת השיווקית ב LG העולמית. "על ידי מינוף הטכנולוגיה של גוגל, הצרכן הממוצע יכול כבר היום ליהנות מחוויית מציאות מדומה איכותית מתמיד, ומפתחי טכנולוגיות יוכלו להראות לנו כיצד מציאות מדומה תשפר את חיינו בעתיד".

"עם ה Google Cardboard, שאפנו לייצר חוויה עוצמתית ומענגת לכל משתמשי המכשירים הניידים שלנו", מציין אנדרו נרקטר, מנהל מוצר בפרויקט ה Google Cardboard. "אנחנו נרגשים מהבשורה שתוסף ה VR שלנו מביא עימו לצרכנים ומפתחים בכל העולם".

תוסף המציאות המדומה עבור ה LG G3 יהיה זמין ללקוחות החל מסוף החודש (פברואר) בשווקים נבחרים ברחבי העולם. רוכשי ה G3 יוכלו גם להנות ממשחק המציאות המדומה – Robobliteration, באמצעות סריקת ה QR קוד המוטבע על אריזת המכשיר.

גיא דה פיצ'וטו, מנכ"ל רונלייט :"תחום המובייל מהווה הזדמנות להנגשת טכנולוגיות חדשות לצרכן הסופי. טכנולוגיית המציאות המדומה (VR) קיימת כבר מספר שנים, אך לא מצא את דרכו לצרכן הסופי כמוצר צריכה המוני. תחום המובייל המאופיין בתחרות גוברת לחדשנות, נותן כעת רוח גבית להטמעת הטכנולוגיה במוצרי המובייל המיובאים על ידינו לישראל שכידוע, שוברים שיאי מכירות בכל העולם. "

זיו קוריצקי, סמנכ"ל השיווק LG ישראל :"אנחנו ב LG מחפשים כל הזמן דרכים נוספות להפוך את חווית השימוש במכשירי המובייל שלנו למתקדמת וחדשנית. שיתוף הפעולה עם גוגל מאפשר ללקוחות שלנו להנות כבר היום מחוויית משתמש עתידנית ופורצת דרך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר