המיץ של פרי-ניב לא היה טבעי?

תובענה ייצוגית הוגשה נגד חברת 'פרי ניב', בטענה כי מיץ התפוזים שלה לא היה טבעי 100%. התובעים דורשים כ-50 מיליון שקל מהחברה על הטעית צרכנים (צרכנות)

שושי מילר | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock, עיבוד, כיכר שבת)

לבית המשפט המחוזי בת"א הוגשה היום (ג') בקשה לאישור תובענה ייצוגית בסך של כ – 50,000,000 ₪ נגד חברת פריניב בע"מ ופריניב סקוויז שיווק בע"מ בטענה כי הטעו את הצרכן ע"י הצהרות כוזבות בתאורן את אחד ממוצריה כ "מיץ תפוזים 100% טבעי" .

לטענת המבקשים, עורכי הדין שמואל גלינקא, דקל וייזר ומיכאל ויטן ממשרד עו"ד ראב"ד, מגריזו, בנקל ושות', חב' פריניב בע"מ נתנה הצהרות כוזבות שנועדו כולן להטעות את הצרכן ולשכנעו לרכוש את המוצר, הנמכר כ"מיץ תפוזים 100% סחוט טבעי" , תוך מתן הבטחת כזב לפיה המוצר מכיל "תפוז סחוט טבעי" ללא חומרים משמרים, ללא תוספת סוכר, ללא תוספת מים וללא תוספת צבע מאכל.

על פי הנטען, בפועל המוצר אותו משווקת חב' פריניב "כ – 100% סחוט טבעי מכיל מרכיבים שאינם טבעיים.

מחברת פריניב נמסר בתגובה: "פריניב היא חברה בבעלות משפחתית שהצליחה בשנים האחרונות לכבוש נתחי שוק נרחבים מתאגידי הענק הבינלאומיים, ולהוריד את מחירי המוצרים באופן דרמטי, זאת במקביל לכניסתה בימים אלו למפעל חדשני ומתקדם.

יובהר, כי התביעה מתייחסת לבדיקה נקודתית שבוצעה לפני תקופת זמן משמעותית, כשמאז ועד היום, נערכו על ידי משרד הבריאות 36 בדיקות למגוון מוצרי החברה, כשבכולן נמצא ללא צל של ספק כי מוצרי פרי-ניב הינם באיכות הגבוהה ביותר וטבעיים ב-100%.

חברת פריניב פועלת כבר קרוב ל-20 שנים ומביאה לציבור לקוחותיה הרחב מוצרים איכותיים וטבעיים, אשר עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר