מרגיע ומתריע • האזינו

המגיד: 'בישראל יהיו חולים אבל לא ימותו; יביא את המשיח'

בדברים שמסר המגיד המפורסם הרב ברוך רוזנבלום, הוא הסביר כי ה'קורונה' נועדה לגרום לעם ישראל לעשות חשבון נפש, אך אף יהודי לא ימות בגלל הנגיף וזה סימן שמשיח כבר בא • האזינו (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: יוטיוב - תפארת רפאל)

מגיד המישרים הנודע הגאון רבי ברוך רוזנבלום, מסר אמש (חמישי) את שיעורו הקבוע, בין יתר דבריו, התייחס לנושא הכי בוער - ה'קורונה', כאשר הוא מרגיע את הציבור ומתריע על הגעת המשיח בקרוב

בפתח דבריו הסביר המגיד הליטאי, כי המילה 'קורונה' היא גימטריה של "משיח בא". גימטריה זה כתר - וזה ההכנה למשיח.

הרב רוזנבלום הביא מדברי התוספתא על במסכת תענית: "הקב"ה לא יביא שוב מבול לעולם. אמר רבי יוסי מבול של מים לא יביא, אבל מביא מבול של 'דבר' שאנשים ימותו כמו זבובים אצל עובדי כוכבים".

"ימות המשיח מגיעים אף אחד לא יכול לעשות כלום. כל הפרופסורים הכי גדולים והמומחים לא עוזרים. 100 אנשים פחות מ-100 אנשים, זה לא משנה. קורונה לא מבדיל והוא יודע להתקיף גם בבודדים וגם בטקסי עם 4 אנשים. צריכים לנקוט באמצעי זהירות אבל תדעו שהקורונה יודע להיכנס בכל מקום".

"אצל נסראללה, ובאיראן. הקב"ה מביא דבר לאומות העולם, אבל לעם ישראל לא יהיה דבר. אף אחד לא ימות מזה. אם יהיה כאן זה לא יהיה ליהודים".

ישראל יהיו חולים ולא ימותו. הדבר הזה מיועד לאומות העולם להכין אותנו לימות המשיח. הולכים להביא לנו את המשיח. קוראים השבת פרש פרה להכין אותנו לטהר אותנו.

פוגעים בכתר של הקב"ה. לסינים יש קב"ה? הם לא יודעים שום דבר. אומר הקב"ה המלכות האחרונה אדום תחזיר את הכתר למלך המשיח.

עתיד הקב"ה להחזיר את הכתר למלך המשיח. מה תפקידנו? הקב"ה מדבר אלינו. הקורונה נועדה לחשבון נפש. אני לא יגיד לכם זה או זה. כל אחד יגיד לך משהו אחר. הקב"ה רוצה שנדע שיש הקב"ה בעולם.

הקב"ה מביא לנו ג'וק קטן. באפצ'י אחד כל האוטובוס נדבק. מה רוצים מאיתנו? לדעת שהקב"ה פה. אני מגיע! תדעו שאני קיים! הקב"ה מכין את הלבבות והוא רוצה שנתקרב אליו. קורונה בספרדית זה "כתר" רוצים להחזיר את הכתר לקב"ה.

רבי משה בן מכיר בסדר היום כותב, כי אדם שאומר ברכת אשר יצר בכוונה מובטח לו שלא יחלה. בא נעשה חשבון נפש, איל הברכה הזאת שמדברת על האברים שלנו. האם אומרים אותה בכוונה? אומרים אותה כמו תפילת הדרך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר