'קוממיות' נסגרה. צפו

חשש: מחסור במצות לפסח, בגלל ההגבלות

פקחי משרד הבריאות סגרו את מאפיית המצות המיתולוגית ביישוב קוממיות, בשל העובדה שלא ניתן לאפות שם מתוך הקפדה על ההנחיות המגבילות בשל נגיף הקורונה (חרדים)

שימי שפר | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ז באדר תש"פ | 23.03.20
(צילום: Nati Shohat/Flash90)

עובדי מאפיית המצות המיתולוגית ביישוב קוממיות הופתעו הבוקר (שני) כאשר פקחים של משרד הבריאות הגיעו לשערי המאפייה והורו על סגירתה בשל אי עמידה בהנחיות של משרד הבריאות להתגוננות מפני נגיף הקורונה.

בשיחה עם 'כיכר השבת' אומר אחד ממנהלי המאפייה כי ההוראה של הפקחים ניתנה בעקבות העובדה שלא מתאפשר לעבוד במרווח של 2 מטרים בין עובד אחד לשני.

בנוסף, מספר העובדים במאפיית המצות המיתולוגית, גבוה מעשרה אנשים, ולכן הורו הפקחים על סגירת המאפייה והפסקת הכנת המצות במקום.

המנהל הוסיף כי בהנהלה שוקלים כעת את צעדיהם בעניין על מנת לבדוק האם ישנה אפשרות לחזור לעבוד על פי ההנחיות של משרד הבריאות.

במידה ולא יצליחו, ייאלצו הלקוחות הרבים של המאפייה הוותיקה להסתפק בקניית פחות מצות של קוממיות, בשל המחסור הצפוי.

יצוין כי מאפיית המצות בקוממיות נחשבת לאחת המאפיות הטובות בתחום המצות, ומידי שנה הם מוכרים כמות גדלות של מצות יד, מה שגורם לכך שכעת, בשל הפסקת העבודה במאפיה ההיצע יופחת השנה עוד יותר.

אפיית מצות השנה, בבני ברק (מוטי גרין)

בימים האחרונים עלה חשש כי בעקבות ההגבלות יהיה מחסור במצות. מספר חברי כנסת אף פנו בנושא למשרד הבריאות בבקשה להכריז על מאפיות המצות כעסקים חיוניים ולהחריג אותם מהתקנות.

יודגש כי לא מדובר במאפייה הראשונה הנסגרת על ידי משרד הבריאות בשל אי עמידה בתנאים המחמירים, מה שמעלה חשש אמיתי למחסור במצות יד לפסח הקרוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר