בני-ברק: החבר עלה לבית חברו ומצא את גופתו

חבריו של אריה זוננקלר מב"ב הופתעו כשלא ראו אותו בבית-הכנסת בשבת האחרונה. שכן שדפק בדלת שמע רק צלילי מוזיקה. הפרטים (בארץ)

עוזי ברק | כיכר השבת |
ביתו של הנפטר (עוזי ברק)

בצהרי יום השבת הוזעקו שוטרי מרחב דן לדירת מגורים ברח' הרב שך בבני ברק, לאחר שאדם ערירי בן 62 המתגורר בה לא נראה מאז ליל שישי.

בסיוע כיבוי אש ובנוכחות מד"א נפרצה הדירה והוא נמצא יושב על כסאו בסלון הבית ללא רוח חיים.

החשד לשלומו של ר' אריה זוננקלר ז"ל, החל כשחבריו לספסל השיעור והתפילות בבית-הכנסת "הליגמן" ברח' ר' עקיבא, נוכחו לראות כי לא הופיע לתפילות ואף לא הכין את המפות כהרגלו מידי שבוע על שולחנות בית הכנסת לכבוד שבת, זאת בלא שהעביר שום הודעה לגבאים על העדרותו.

לאחר תפילת מוסף החליט אחד המתפללים המתגורר בשכנות אליו, לעלות לדירתו ולדרוש בשלומו.

כשעמד מחוץ לדלת ושמע את המוזיקה מבפנים ואין מענה לדפיקותיו על הדלת, הבין הלה כי משהו אינו כשורה ובעצת מו"צ הזעיק את המשטרה שכאמור פרצה את הדירה ולא נותר אלא לקבוע את מותו לאחר שככל הנראה, לפי הגליונות הרפואיים שנמצאו בדירתו, לקה בליבו וכתוצאה מכך נפטר.

המשטרה סברה בתחילה לפנות את הגופה למכון לרפואה משפטית באבו כביר מאחר ולא נכחו במקום בני משפחה ואין מי שיקח את האחריות על הנפטר ועל הדירה.

הרב צבי חסיד, מנכ"ל זק"א תל אביב ששהה בשבת בעיר בני ברק לרגל שמחה משפחתית, הוזעק לדירה שסביבה כבר התקבצו מאות מתושבי העיר והגיע להסכמה עם קציני החקירות המכירים אותו באופן אישי, כי הוא יקח אחריות על הדירה ועל גופת הנפטר עד למוצ"ש אז יעשה נסיון לאתר בני משפחה ויושלמו הליכי החקירה בתיק.

תודות להשתדלותו נמנעה המשטרה מלפנות את הגופה ואף הסירה את דרישתה לביצוע בדיקת נסיבות המוות במכון.

בכל שעות השבת הוצבו אברכים מבית הכנסת בו התפלל ואמרו תהילים ליד הגופה, כאשר במוצאי שבת לאחר מאמצים מרובים של מתנדבי זק"א תל אביב, ה"ה חיים רכניצר ומשה פריד אותרו בני משפחה בדרום ולאחר חתימה על זיהוי בפני קצין פונה הנפטר בכבוד הראוי על ידי אמבולנס בנדר לקירור עד להלוויתו שתתקיים בבית עלמין סגולה בפתח תקוה שם קבורה אימו של המנוח.

בית הכנסת 'הליגמן' בבני ברק
ביתו של הנפטר
הכניסה לבניין

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר