ברוך דיין האמת

9 חודשים אחרי שחטף אלה: נפטר הרב סיטון

הרב יהודה סיטון ז"ל, מי שנפצע אנושות במהלך המהומות במוצאי שמחת-תורה בשכונת גאולה, נפטר לפני שעה קלה בירושלים. לאורך החודשים שלאחר האירוע, מצבו של הרב סיטון היה בלתי ברור. בני משפחתו ביקשו לחזק את הטענה כי אבי המשפחה נפגע כתוצאה ממכה מכוונת ולא מנפילה. דיווח (ברוך דיין האמת)

מנחם כץ | כיכר השבת |
הרב סיטון נמלט מהשוטרים

ברוך דיין האמת: הרב יהודה סיטון ז"ל, מי שנפצע אנושות במהלך המהומות במוצאי שמחת-תורה בשכונת גאולה, נפטר לפני שעה קלה בירושלים.

כזכור, הרב סיטון נפצע לאחר שנמלט משוטרים שהיכו את תושבי המקום.

עדות לאירוע הקשה נחשפה בתיעוד וידאו מצמרר שפורסם ב"כיכר השבת" ומצורף גם לכתבה זו.

רק שבועות לאחר האירוע, פקח הרב סיטון את עיניו לראשונה. הוא היה מאושפז במחלקת טיפול נמרץ בבית-החולים הדסה עין-כרם - שם שהה עד לפטירתו, כשהוא סובל מייסורים נוראיים.

לאורך כל החודשים שלאחר האירוע, מצבו היה בלתי ברור. בני משפחתו ביקשו לחזק את הטענה כי אבי המשפחה נפגע כתוצאה ממכה מכוונת ולא מנפילה.

"זו גם עמדת הרופאים, הכל יתברר עוד בבית המשפט", אמרו בני המשפחה.

כזכור, האירוע המדובר התרחש סמוך לשעה ארבע לפנות בוקר, המתנדב משה בק, כונן "מגן דוד אדום ו"איחוד הצלה" סיפר ל"כיכר השבת" על מה שהתרחש בכיכר: "ישבתי יחד עם מתנדב נוסף ברכב על כיכר השבת, לפתע רץ אלינו ילד וצעק שמישהו התעלף. רצנו מהר לעבר בניין בית-חב"ד שם הוא היה שרוע וראינו שהוא מדמם מהראש ללא דופק ונשימה. התחלנו בפעולות החייאה תוך שאנו מזעיקים במקביל סיוע נוסף של כוננים שמיהרו למקום".

יצויין כי הרב סיטון נקלע למהומות לתומו לאחר שיצא מהקפות בישיבה השוכנת במקום, ולא נטל כל חלק במהומות.

הלוויתו של הרב סיטון, אב למשפחה ברוכת ילדים, תיערך היום בירושלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר