אבל כבד במשפחת טסה: נפטר הבן שטבע

"מי במים": אביאל טסה, שטבע לפני כשבועיים במקווה בשכונת "רמת אלחנן" בבני-ברק השיב את נשמתו הטהורה ליוצרה ● כוחות ההצלה שהוזעקו למקום מצאו אותו כשהוא צף על המים, לאחר שאיבד הכרתו מסיבה לא ברורה ● בימים האחרונים התדרדר מצבו ● אביאל, בן 22 בפטירתו, הוא אחיו של הזמר החסידי מידד טסה

שמעון הורוביץ | כיכר השבת |

בצער-רב התקבלה הידיעה המעציבה על פטירתו של הבחור אביאל טסה ע"ה, תלמיד ישיבת "בית שמעיה" בבני-ברק. אביאל היה מאושפז בימים האחרונים במצב קריטי בבית הרפואה "תל השומר", לאחר שטבע במקווה מסיבה שטרם הובררה.

כוחות ההצלה שהוזעקו לפני כשבועיים למקווה בשכונת "רמת אלחנן" בבני-ברק מצאו את אביאל ע"ה כשהוא צף על פני המים. לאחר ניסיונות החייאה ארוכים פינו אותו במצב קשה ל"תל השומר". עד לשעה זו טרם נודעה הסיבה שגרמה לטביעתו. רבני הישיבה אף טענו כי מדובר בבחור בריא לחלוטין. בשבוע האחרון מצבו הוסיף להתדרדר והוא הוגדר קריטי.

מאז טביעתו הרבו בני משפחות וחבריו לישיבה באמירת תהילים לרפואתו. לאחר התייעצות עם מרן הגר"ח קנייבסקי, נוסף השם חיים לשמו. הזמר מידד טסה אף פנה בערב השבת האחרונה לכלל ישראל להתפלל על אחיו: "כל מי שיכול להחליט מהיום והלאה לקבל את השבת מוקדם יותר לזכותו של אחי - שיעשה זאת", קרא מידד בבכי.

אך כאמור, בשעה זו התקבלה הבשורה המרה על פטירתו של אביאל ע"ה בדמי-ימיו.

הלוויתו תתקיים היום, ערב ראש-השנה, בשעה 14:30 והיא תצא מהישיבה בה התחנך "בית שמעיה" לכיוון בית העלמין "ירקון" בפתח-תקווה, שם ייטמן.

ברוך דיין האמת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר