צבא ארה"ב בוחן שימוש במשקפיים החכמים של גוגל

בצבא ארצות הברית בוחנים שימוש במשקפיים החכמים של גוגל, העשויים לסייע לכוחות תיאום קרקע-אוויר, לפי הדיווחים, גוגל הכחישה שיתוף פעולה רשמי עם צבא ארה"ב (דיגיטל, חדשות)

מישאל לוי | כיכר השבת |
משקפי גוגל גלאס (צילום: גוגל)

אתר האינטרנט VentureBeat מפרסם השבוע כי צבא ארצות הברית בוחן אפשרות לעשות שימוש בפרויקט המשקפיים החכמים של גוגל - "גלאס".

לפי הדיווח, מי שעשויים להשתמש במסגרת הצבאית במשקפיים החכמים אלו צוותי סיוע קרקעיים, חיילים שמשתתפים במשימות חילוץ וכן כוחות צבאיים שתפקידם הוא לתאם בין יחידות קרקעיות ואוויריות.

צוות מחקר המכונה בשם הקוד "באטמן" בודק את המשקפיים החכמים והאפשרויות שניתן לעשות בו במישור הצבאי, צוות המחקר ממוקם בבסיס של חיל האוויר האמריקאי באוהיו.

אחד מחברי צוות המחקר צוטט בכלי תקשורת העוסק בטכנולוגיה כאומר כי המשקפיים החכמים צורכים מעט חשמל, לא תופסים מקום רב וכן לא מקשים על הראייה, כאשר בנוסף לכל זה - הם מאפשרים גישה מהירה למידע לו עשויים החיילים להזדקק.

לטענת אחד מחברי צוות המחקר, הם לא זכו לשיתוף פעולה עם גוגל, ואת הדגמים הראשונים בהם עשו שימוש הם השיגו במסגרת הפרויקט הרגיל של גוגל. גם בענקית האינטרנט עצמה הכחישו כי קיים שיתוף פעולה רשמי עם הצבא האמריקני.

צפו: כך נראה העולם בגוגל גלאס (ארכיון, Dan McLaughlin)

צבא ארצות הברית הוא לא הגוף המבצעי היחיד ששוקל לעשות שימוש במשקפיים החכמים, גם יחידת המודיעין של המשטרה בניו יורק בוחנת שימוש במשקפיים, דיווחים שונים מספרים על כך שגם הצי האמריקאי בוחן שימוש במשקפיים חכמים של חברה מתחרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר