מתנות היודאיקה המפורסמות של 'מילר' עכשיו גם בלי לצאת מהבית

בחברת 'מילר ספרים ואומנות ביודאיקה' השיקו לאחרונה את אתר האינטרנט המוביל והמקצועי ביותר בתחום מוצרי ספרי הקודש ומתנות היודאיקה. בימים אלו מתקיימת פעילות השקה חגיגית בה כל אחד יכול לזכות בקופון הטבה לרכישה באתר (צרכנות נבונה, מבצעים)

מישאל לוי | כיכר השבת |
דף הבית של האתר החדש (צילום מסך)

כששומעים את המילה יודאיקה מיד עוברת בראש מחשבה על משהו ישן ועתיק. האמת, יודאיקה זה בכלל אומנות יהודית. מטבע הדברים, אומנות יהודית מושרשת על חפצי נוי ועתיקות משחר ההיסטוריה של העם היהודי.

בשנים האחרונות נרשמת עדנה לכל ענף היודאיקה בזכות חברת 'מילר ספרים ואומנות ביודאיקה'. חברת 'מילר', החברה הוותיקה בענף ספרי הקודש ומתנות היודאיקה כבר 60 שנה. 'מילר' מייצרת ומוציאה לאור את מיטב מוצרי הקודש במהדורות פאר כרוכים במגוון עורות יוקרתיים.

בנוסף, מיצרים ב'מילר' עשרות מוצרי מתנה ייחודים כולם עם מוטיבים המושרשים על מיטב מסורת האומנות היהודית. בחברת 'מילר' שמו לעצמם מטרה לפאר ולרומם את קדושת השם ביצירת מוצרי קודש מפוארים.

בשנים האחרונות 'מילר' מובילים את הענף בחדשנות בלי לסטות כמלוא הנימה מהמסורת העתיקה. כחלק מהמהלכים החדשניים עמלו קשות בחברת 'מילר' להקים ולעלות לאוויר אתר אינטרנט מכירתי. אתר שיהווה כרטיס ביקור וצוהר למגוון העצום של המוצרים הרבים.

אתר האינטרנט נבנה על ידי מיטב המוחות בתחום ומביני דבר טוענים שמדובר באחד האתרים המתקדמים ביותר שיש. באתר תוכלו למצוא את כל המוצרים לפי קטגוריות חיפוש פשוטות. אזור מיוחד למוצרי המזכרות. אזור נוסף למוצרי חתן וכלה וכן עוד אזורים מיוחדים לפי הצורך האישי שלכם.

האתר ידידותי למשתמש וכל אחד יוכל למצוא את מבוקשו בקלות ובמהירות. כפי שמסביר ר' שעי'ה מילר מהנהלת החברה: ''עם התפתחות הטכנולוגיה מצאנו לנכון להקים את האתר כחלק מתוכנית רבת היקף של התחדשות תמידית. אנו 'במילר' מאמינים במתן שירות אישי מכל הלב לכל לקוח ולקוח. באמצעות האתר אנו יכולים להעניק ללקוחות את כל מוצרי החברה, כשמדובר על אלפי מוצרים זהו הדבר הנכון ביותר. כל אחד יוכל בזמן שהכי נוח לו לשוטט באתר ולבחור בדיוק את המוצרים שהכי מתאימים בעבורו''.

לכבוד השקת האתר, יזמו בחברה פעילות ייחודית בכותרת ''גם אם בדרך כלל אין לך מזל, אצל 'מילר' תמיד יהיה לך מזל'' כשהפעילות היא זכיה ללא תנאי בקופון הנחה לרכישה באתר. הגולשים מוזמנים להכנס לאתר ולשחק בגלגל המזל. כאשר ישנם מספר קופני הטבה על סכומי הנחה משמעותיים וכל אחד יכול לזכות בקופון.

משה מילר, מנהל תחום המחשבים והאינטרנט בחברה: ''הקמת האתר נועדה להנגיש את מגוון מוצרי החברה והשירותים הרבים שנהגנו לתת ללקוח באופן אישי, מהיום גם באופן ווירטואלי ללא הגבלת זמן ומבלי לצאת מהבית וללא הגבלת מיקום גיאוגרפי''.

חברת 'מילר' מזמינה את הגולשים להכנס ולהשתתף בפעילות החווייתית. כי אצל 'מילר' לכולם יש מזל. לכניסה לחצו כאן

מילר יודאיקה מזכרות לאירועים וברכונים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר