ויטמין די: עכשיו גם בהשגחת הבד"ץ

חברת סופהרב, המובילה בתחום ה- VMS מציגה לראשונה את ויטמין 3D בכשרות מהודרת של בד"ץ העדה החרדית. כל הפרטים

יוני שרעבי | כיכר השבת |

חברת סופהרב, המובילה בתחום ה- VMS מציגה לראשונה את ויטמין 3D בכשרות מהודרת של בד"ץ העדה החרדית.

ויטמין D ידוע בחשיבותו הרבה לשמירה על רמות מספקות של סידן בעצם על ידי שיפור ספיגת הסידן.

לאחרונה נעשו מחקרים קלינים רבים על ויטמין D ונמצא כי הוא פעיל גם במערכות שאינן קשורות לשמירה על מצב משק הסידן.

נמצא כי לויטמין D השפעה על מערכת החיסון וכמו כן ביכולתו למנוע חולשת שרירים, סוגי סרטן שונים, מחלות אוטואימוניות (טרשת נפוצה) וסוכרת Type 1.

גם אם איננו חולים, אנו זקוקים לרמות נאותות של הויטמין כדי לשמור על בריאותנו לאורך כל החיים. החל מהיותנו עובר, דרך הילדות, גיל ההתבגרות, גיל בוגר ועד לגיל המבוגר.

הסברה רווחת כי אנו חיים במדינה שטופת שמש ולכן אין לנו צורך בתוספת של ויטמין D, אך לאחרונה התברר כי אין זה נכון משתי סיבות עיקריות: האחת, תזונה ענייה בויטמין D והשנייה, מודעות גבוהה לנזקי העור והסיכונים שבחשיפה ממושכת לשמש ללא מסנני קרינה.

נמצא כי קיים חוסר של הויטמין בקרב האוכלוסיות השונות ובעיקר בקרב באוכלוסיית המבוגרים, הקשישים והילדים.

הצורה המועדפות של הויטמין היא ויטמין 3D (בעל יעילות וספיגה גבוהות יותר מאשר ויטמין 2D ) ולכן יש לשים לב איזו צורה של ויטמין D מופיעה במוצר אותו אתם נוטלים.

תוספת של ויטמין 3D חשובה למניעת אוסטיאופורוזיס ושברים, למניעת כאבי שרירים ועצמות, למניעת סוגי סרטן שונים, להקלה על תסמינים של מחלות אוטואימוניות שונות, למניעת השמנה ולהקלה על תסמיני PMS, עייפות ודיכאון.

צורת הויטמין 3D בכמוסות רכות (סופט ג'ל) המכילות שמן טבעי ואיכותי של הויטמין, היא הצורה הטובה ביותר לספיגה והטמעה בגוף המבטיחות פעילות מקסימאלית.

את ויטמין D3 מבית SUPHERB בכשרות המהודרת של בד"ץ העדה החרדית ניתן להשיג במחיר של 44.8 ₪ לאריזות של 120 כמוסות רכות (סופט ג'ל)

את מוצרי סופהרב ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתי הטבע ובתי המרקחת המובחרים.

אמברוזיה סופהרב היא חברה מובילה בישראל בתחום ה- VMS Vitamins, Minerals) Supplements), נוסדה בשנת 1986 וב-15 השנים האחרונות מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק של תוספי תזונה.

קו תוספי-תזונה של SupHerb מיוצר באיכות הגבוהה ביותר ומחומרי הגלם האיכותיים ביותר המתוכננים לסייע בטיפול ובמניעה של בעיות בריאותיות רבות.

ייצור ואיכות

מפעל SupHerb הוא מתקן מודרני ומשוכלל המשתרע על-פני שטח של 2400 מ"ר וממוקם בפארק התעשייתי הר יונה בנצרת עילית.

במפעל מעבדה מיקרוביולוגית, מעבדות כימיות ומעבדות פיתוח, ובנוסף 13 חדרים "לבנים" הכוללים בקרת טמפרטורה ואוויר בסטנדרט "פארמה" (תיקני ייצור תרופות).

חברת SupHerb מפעילה מערכת קפדנית של בדיקות וביקורות איכות המשולבות במסגרת תהליך הפיתוח והייצור, החל מבחירה בחומרי הגלם האיכותיים ביותר,

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר