יו"ר סלקום: "לא צריך לדאוג רק לצרכנים"

ככה זה כשאוהבים, כסף: לא תאמינו מה אמר יו"ר חברת "סלקום" המתהדרת בדאגה לצרכנים: "אין צורך לדאוג רק לצרכנים". הפרטים (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |

דיון סוער צפוי להערך היום במשרד התקשורת בנושא הורדת דמי הקישוריות. כל חברות הסלולר נאבקות נגד המהלך המתגבש, ומי ששימש להם לפה היה יו"ר סלקום, עמי אראל.

בראיון לאתר ynet אמר הראל: "הממוצע באירופה עומד על כ-35 אגורות ואצלנו התעריף הוא 25 אגורות. המדינה הכי זולה היא שבדיה, שם התעריף עומד על 17 אגורות. למה אנחנו גובים את התשלום בכלל? אם אתה מתקשר מסלקום לאורנג', אתה משלם רק לסלקום ואורנג' לא מקבלת תשלום על שיחה שעוברת ברשת שלה. דמי הקישוריות נועדו לפתור את העניין הזה".

במהלך השנים הרווח שלכם עולה, אז עכשיו תרוויחו פחות ותספגו את זה.

"אולי הפגיעה תהיה גדולה יותר ממה שמניחים? ב-2005 ההכנסה הממוצעת מלקוח היתה 150 שקל לחודש וכיום היא בערך 140 שקל לחודש. בתקופה הזו מגוון השירותים שאנחנו נותנים גדל באופן משמעותי, המכשירים חכמים יותר, השימוש נרחב יותר.

"אם היו מסתכלים עלינו מעבר לכל הסיסמאות, היו רואים שאנחנו מפרנסים 15 אלף משפחות. במעגל השני אנחנו מפרנסים עוד עשרות אלפים. בסלקום יש 800 מהנדסים, אנחנו תורמים לקהילה – אנחנו חלק מהמדינה הזאת. מי הם בעצם בעלי המניות שלנו? אם מסתכלים בשרשור האחזקות, 67% זה הציבור, דרך משקיעים מוסדיים. נדמה לי שבפרטנר זה מעל 70%".

לדבריו, "שר התקשורת צריך לדאוג ליציבות של חברות הסלולר, ולא רק לצרכנים, כמו שהמפקח על הבנקים דואג ליציבות הבנקים וכמו שדואגים ליציבות חברות הביטוח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר