להתנתק מפלאפון? משימה כמעט בלתי אפשרית

מצפצפים על הלקוחות: חברת "פלאפון" מחייבת לקוחות שמבקשים להתנתק ממנה, להגיע אל מוקד השרות בניגוד להוראת משרד התקשורת. מחברת פלאפון נמסר בתגובה שהחברה מאפשרת ללקוחותיה להתנתק גם בהודעה טלפונית, פקס או מייל, ובכל מקרה ייעשה רענון של הנהלים בנושא. כך זה נשמע

ב. ניסני | כיכר השבת |

משרד התקשורת קבע אומנם שלקוח יוכל להתנתק מחברה סלולרית באמצעות פקס, דואר אלקטרוני או דואר רשום, אבל מתברר שישנן חברות שמצפצפות על החוק הזה, בלי בושה.

לפי משרד התקשורת, בתוך שלושה ימים מרגע קבלת ההודעה, החברה אמורה לנתק את הלקוחות מיידית.

לא כך המצב בחברת פלאפון.

חדשות 10 חשפו אתמול דו"ח של משרד התקשורת המעיד כי פלאפון מחייבת את לקוחותיה להגיע למרכזח השירות לחתום על טפסים ורק לאחר מכן, היא מנתקת אותם מהשירות.

כבר לפני יותר משנה הזהיר משרד התקשורת את החברה ואסר עליה לדרוש מהמנויים להתייצב בתחנות השירות. עם זאת, מאוקטובר 2009 ועד אוקטובר השנה, נערמו עשרות תלונות נגד פלאפון כי היא מפירה את ההנחיה.

אבל "פלאפון" בשלה.

לימור אלבז, תושבת אוסטרליה, חוותה זאת על בשרה. היא שיגרה מכתב, פקס ומייל בהתאם להוראות משרד התקשורת, אך החברה הורתה לה להתייצב במוקד שרות כדי לאפשר את ההתנתקות.

מחברת פלאפון נמסר בתגובה שהחברה מאפשרת ללקוחותיה להתנתק גם בהודעה טלפונית, פקס או מייל, ובכל מקרה ייעשה רענון של הנהלים בנושא. ממשרד התקשורת נמסר שהנהלת פלאפון תוזמן לבירור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר