012 סמייל וסימנטק משיקות מבצע הנחה ייחודי

012 סמייל וחברת סימנטק משיקות מבצע הנחה ייחודי. במסגרת המבצע ימכרו מוצרי האבטחה החדשים של סימנטק בהנחה למשך תקופה של 3 חודשים ללקוחות 012 סמייל. השירות מתחדש בכל חודש באופן אוטומטי כך שהלקוח לא צריך להעסיק את עצמו בחידוש הרשיון או בדיסק התקנה. כל הפרטים

012 סמייל וחברת סימנטק משיקות מבצע הנחה ייחודי. במסגרת המבצע ימכרו מוצרי האבטחה החדשים של סימנטק בהנחה למשך תקופה של 3 חודשים ללקוחות 012 סמייל.

המוצר "2011 Norton Internet Security" יימכר ב- 9.90 ₪ לחודש במקום 20.90 ₪. מחיר זה הינו זול ביותר מ-35 אחוז מרכישת התוכנה בחנות קמעונאית.

המוצר מספק חבילת אבטחה למניעת חדירות ברמת Firewall (חומת אש), הגנה מפני וירוסים, תוכנות ריגול (Spyware), סינון תכנים ודואר ספאם. בבדיקות שנערכה בארה"ב ע"י PassMark, נמצא כי שקלול הביצועים של 2011 Norton Internet Security, טוב יותר ב-65 אחוז לעומת תוכנות אבטחה דומות, זמן הסריקה מהיר ביותר ב- 61 אחוז מהמתחרים וזמן התקנת המוצר נמצא גם כן כמהיר ביותר - 41 שניות להפעלת השירות.

השירות מתחדש בכל חודש באופן אוטומטי כך שהלקוח לא צריך להעסיק את עצמו בחידוש הרשיון או בדיסק התקנה וכך יכול להיות בטוח שהמחשב שלו מוגן בצורה מקסימלית כל הזמן. השירות ללא כל התחייבות מצד הלקוח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר