רק אצל החרדים: טיטולים בזול

על פי סטורנקסט כ-60% מנתח מכירות הטיטולים בארץ שייכים למותג האגיס. כמה זה עולה לנו? 1.25 ליחידה. לצרכן האמריקאי זה עולה חצי. הודעת מגה על יבוא מקביל באה מספר חודשים אחרי שהחלו ביבוא כזה ברשת החרדית "נתיב החסד" החסכון לצרכן? לפחות 25%, והאיכות? תלוי את מי שואלים

שושי הלר | כיכר השבת |
(יח"צ)

לאחרונה, בהמשך למאבק הקוטג´, נשמעים קולות של הורים רבים הכורעים תחת נטל הוצאות רב עבור מוצרי צריכה חיוניים כמו טיטולים. היקף השוק השנתי של הטיטולים בישראל מוערך בכ-450 מיליון שקל בשנה. חרם צרכני על מוצר כזה יבחן את יכולת הספיגה של שני הצדדים. היום פורסם כי ברשת מגה החלו ביבוא מקביל של טיטולי האגיס המיוצרים בטורקיה.

המחיר המובטח על ידי מגה נמוך ברבע ממחיר האגיס המקומי של חוגלה קימברלי שהוא בממוצע 1.25 ₪ ליחידה. בחוגלה קימברלי, משווקת האגיס בישראל, טוענים כי "המוצר המיוצר במפעלי חוגלה קימברלי קלארק בטורקיה, מותאם לסטנדרט המקובל בשוק הטורקי, שהוא נמוך מזה המקובל בישראל, הן ברמת הספיגה והן באיכות החומרים המרכיבים את המוצר"

ראוי לציין לשם השוואה, כי בארה"ב נמכרים הטיטולים ב-50% ממחירם בישראל.

ההחלטה של מגה על היבוא הטיטולים פורסמה בהרחבה כמעט בכל כלי התקשורת, אך מסתבר שהם לא הראשונים. לכיכר השבת נודע כי הרשת החרדית "נתיב החסד", מייבאת בעצמה מטורקיה, כבר מספר חודשים, את חבילות ההאגיס הנמכרות ב-15 סניפי הרשת.

בראיון לכיכר השבת אמר רון מסינג, מנהל השיווק של הרשת: "רשת נתיב החסד היתה פורצת הדרך ביבוא עצמאי של טיטולי האגיס לארץ. בעצם שברנו את המונופול של חוגלה בהפצת טיטולי האגיס. בנוסף למכירה בחנויות הרשת, אנו משווקים את הטיטולים לחנויות אחרות בריכוזים החרדיים, על מנת להקל על הצרכן החרדי, שטיטולים הוא נתח גדול בסל הקניות שלו. הלקוחות שלנו נהנים כבר כמה חודשים מהפחתה של יותר מ-25% ביחס למחירי ההאגיס המקומיים."

מה לגבי האיכות? "עשינו בדיקה למוצר, האיכות שלו מעולה והוא מאושר על ידי מכון התקנים הישראלי. והבדיקה הכי חשובה היא של הלקוחות המרוצים שחוזרים לרכוש את המוצר שוב ושוב" אומר מסינג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר