משקיע יהודי מסבסד "הידור מצווה" למשפחות ברוכות ילדים

ההוצאות לחג הסוכות הקרובות מעולם לא היו קטנות, אבל, אולי ברוח המהפכות הכלכליות, לקח על עצמו, משקיע יהודי מאירופה להקל במשהו על הוצאות "תשמישי הקדושה" למשפחה. הבשורה תשמח ודאי את מי שמחנך את ילדיו להדר במצוות. ואכן, אם אתם בעלי משפחות גדולות, ב"ה, או שאבי המשפחה אברך בן תורה, תוכל לרכוש את ערכת הדר 4 מינים

ההוצאות לחג הסוכות הקרובות מעולם לא היו קטנות, אבל, אולי ברוח המהפכות הכלכליות, לקח על עצמו, משקיע יהודי מאירופה להקל במשהו על הוצאות "תשמישי הקדושה" למשפחה. הבשורה תשמח ודאי את מי שמחנך את ילדיו להדר במצוות. ואכן, אם אתם בעלי משפחות גדולות, ב"ה, או שאבי המשפחה אברך בן תורה, תוכל לרכוש את ערכת הדר 4 מינים ולקבל את דגם "ספיר" ב 199 שקלים, במקום 299 שקלים.

כדי לקבל את ההטבה, יש לפקסס או להציג את ספח תעודת הזהות המעיד על זכאות לסבסוד. חברת כנפות הדר שמשווקת את הערכה מבטיחה לספק את המוצר באמצעות מערך שליחים, לכל מקום בישראל. הכמות מוגבלת, במסגרת המחווה הוקצו 3000 ערכות מסובסדות למשפחות.

ערכת הדר 4 מינים לנשיאת ארבעת המינים, הטלית והסידור בדרך נוחה, מכובדת ומלאת הדר. הערכה, כאמור, מהודרת מאוד ופונקציונאלית מאוד לנשיאת 4 מינים ושמירה על טריותם. הערכה זכתה לברכתם של גדולי הפוסקים בישראל מכל החוגים והעדות שברכו על פריט ההידור החדש.

לפרטים נוספים, לחצו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר