גם בחורף: עם פמפרס אקטיב בייבי התינוק שלך ישן - שינה השווה זהב

בזכות שטח ספיגה גדול יותר ב-14% מבעבר, המאפשר הרחקת רטיבות מהר יותר מעור התינוק, יקבל תינוקך, גם בעונת החורף, שינה השווה זהב * לקראת עונת החורף, מגישה יועצת למותג פמפרס, ד"ר הדס אבני מומחית ברפואת ילדים ורפואת ספורט, עצות כיצד לשמור על שנת התינוק ועורו של התינוק, גם בעונת החורף

חנה בורט | כיכר השבת |

לקראת עונת החורף, מגישה יועצת למותג פמפרס, ד"ר הדס אבני מומחית ברפואת ילדים ורפואת ספורט, עצות כיצד לשמור על שנת התינוק ועורו של התינוק, גם בעונת החורף.

שנת התינוק הינה אחד המרכיבים החשובים בחייו היות והיא תורמת להתפתחות וגדילה. ככול ששנת התינוק תהיה רציפה יותר היא תועיל יותר. מחקרים ניסו למצוא גורמים המשפיעים על תינוקות להגיע לשינה רציפה בלילה כבר בגיל צעיר.

אחד המחקרים בדק 700 תינוקות בצפון אנגליה והראה כי 50% מהתינוקות ישנים לילה רצוף כבר בגיל 8 שבועות ו75% מהתינוקות יעשו זאת בגיל 12 שבועות.

בנסיון למצוא מהם הגורמים התורמים לשינה רציפה נבדקו 61 משתנים. כמה מהם נמצאו בעלי משמעות כמנבאים שינה רציפה בגיל צעיר משקל לידה גבוה , מין נקבה, שינה בחדר לבד, העדר חימום בחדר, גיל אמהי נמוך.

על מנת שהשינה תהיה נעימה ורציפה עלינו לדאוג לנוחות מירבית של התינוק.הנוחות תהיה מקסימלית במידה ולא יהיו גורמים מפריעים כגון מקום השכבה לא נוח, ביגוד שאינו אורירי, טמפרטורה גבוה מידיי או נמוכה מידי, רטיבות באזור החיתול.במידה ונצליח לשמור על כללים אלו נוכל להבטיח כי לתינוק יש את התנאים האופטימליים לשינה.

שמירה על תנאים אלו משתנה בהתאם לעונות השנה , הן בגלל הבדלי טמפרטורה חיצונית והן בגלל הבדלי לחות האויר. החורף מתאפיין בטמפרטורות נמוכות ויובש רב לעומת עונת הקיץ ועלול להביא איתו פרט לגשם גם לגירויים בעור התינוק

על מנת למנוע "נזקי חורף" לעור התינוק חשוב להקפיד על הכללים הבאים:

1. שמירה על טמפרטורת סביבה של 22 מעלות , במידה ומחממים עם מזגן רצוי להוסיף מכשיר אדים שיעלה את הלחות בחדר.

2. ביגוד אורירי שיאפשר לגוף לווסת את חומו מבלי להזיע בתוך שכבות של בגדים. הזעה מרובה בחורף תגרום לעליה בשכיחות גירויי העור.

3. המנעות מבגדים עשויי צמר, או בגדים סינטטים שבאים במגע ישיר עם העור.

4. שימוש בחומרי כביסה מותאמים לתינוקות.

5. רחצה של תינוקות בחודשים הראשונים לחיים, כל יומיים ושמירה על משך אמבט קצר.

6. שמירה על לחות העור תוך שימוש בחומרים משמנים באמבט או לאחר רחצה ומריחת תכשירים מגנים באזור ההחתלה .

7. החלפת חיתול במהלך היום מידי 3 שעות לערך, ולפי צורך בלילה.(אין צורך להעיר את התינוק להחלפת חיתול במידה ואינו מתעורר עצמונית).

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר