ילדי מודיעין עילית הצטלמו עם 'חמודי' של "כללית"

הילד המתוק "חמודי" שהילדים חיכו לו בקוצר רוח הגיע למרפאות "הכללית" בעיר * כל ילד הצטלם עם "חמודי" וקיבל את התמונה על גבי מגנט * הרב אברהם וייס: "שוב מצליחה 'הכללית' להעביר מסרים בריאותיים לילדים באופן של שמחה וחוויה" * לקראת חג הפורים (צרכנות, תוכן שיווקי)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(כללית)

לדי מודיעין עילית לא האמינו למראה עיניהם. הילד "חמודי" של "הכללית" אותו הם מכירים מהתמונות, הגיע אליהם בגודל טבעי וישב, התהלך, רקד לצידם ואפילו הצטלם איתם.

מאות הילדים שהמתינו כבר משעות הצהרים המוקדמות מחוץ למרפאות "הכללית", ביום הראשון בשכונות קרית ספר וברכפלד, וביום השני גם במרפאות בשכונות אבי עזרי ונאות הפסגה, יחד עם אחיהם מצוידים בנוסף במצלמה ביתית, עקב חששם שלא יספיקו לקבל את התמונה הממוגנטת, התרגשו כשראו את בובת "חמודי" מופיעה לפתע.

המיזם, שהינו יוצא דופן בציבור אך משקף את הקו המנחה של ראשי קופ"ח "הכללית" – קיום מיזמים ייחודיים לטובת הלקוחות ובני משפחותיהם, מתאים לאווירת המועד. בעקבות כך, הוחלט ע"י הנהלת מחוז מרכז, להזמין את בובת "חמודי", הרב אברהם וייס, מנהל שירות הלקוחות בעיר כשעל המלאכה מנצח הרב אברהם וייס, מנהל שירות הלקוחות בעיר, בסימן "החיוך טוב לבריאות", על מנת שיסביר לילדים בשפתו האהובה, אודות סכנת הנפצים ושאר החומרים המסוכנים בפורים וכן כיצד מתחפשים עם תחפושות בטוחות מאווררות, התרחקות מעשן סיגריות המזיק לבריאות ושלא להפריז באכילת ממתקים.

כאמור, במפגש המיוחד ששימח את הילדים, כל אחד הצטלם יחד עם "חמודי" כשהם מחייכים, עם או בלי תחפושת, וכעבור מספר דקות קיבלו את התמונה על גבי מגנט. בנוסף, חולקו עלוני מידע אודות מסרים בריאותיים וכללי זהירות חשובים בכל הנוגע לימי חודש אדר ולפורים.

בובת הילד "חמודי" הגיעה בשני ימים נפרדים עקב העומס שנצפה מראש, כשביום הראשון הגיעה למרפאת "אור החיים" ומסילת יוסף בשכונת קרית ספר ולאחר מכן הגיעה למרפאת יהודה הנשיא ומרפאת רבי עקיבא בשכונת ברכפלד. ביום השני הגיעה הבובה למרפאת נתיבות המשפט, ובשכונות אבי עזרי, ונאות הפיסגה.

בהנהלת המחוז ציינו בסיפוק את המיזם השמח, והבטיחו לשוב עם מיזמים מעניינים לילדים ולהוריהם.

ההורים הנרגשים וכל הילדים הודו בשמחה ובהתרגשות להנהלת "הכללית". בתגובה, אמר הרב אברהם וייס, כי "שוב מצליחה 'הכללית' להעביר מסרים בריאותיים לילדים באופן של שמחה וחוויה, וכאמור, כך נמשיך גם ביוזמות הבאות בע"ה, לרווחת המוני לקוחות 'הכללית' וילדיהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר