ברייט פוד: "אנחנו גאים ברכישת תנובה"

"אנחנו גאים ברכישת תנובה; עבורנו מדובר בהשקעה יציבה לטווח ארוך, שתסייע לתנובה להפוך לחברה גלובלית החודרת לשווקים חדשים", כך הודיעה קבוצת ברייט פוד (כלכלה)

גולן חזני | כיכר השבת |
חלב תנובה (צילום: פלאש 90)

"אנחנו גאים ברכישת תנובה; עבורנו מדובר בהשקעה יציבה לטווח ארוך, שתסייע לתנובה להפוך לחברה גלובלית החודרת לשווקים חדשים", כך הודיעה קבוצת ברייט פוד בתגובה ראשונה על רכישת תנובה. זאת לאחר שאמש הגיעה לסיכום עם קרן ההשקעות אייפקס על רכישת 56% מיצרנית המזון הגדולה בישראל, זאת בכפוף לאישורים הרגולטוריים.

החברה הסינית שפרסמה את ההודעה באמצעות משרד יחסי הציבור גילאב מסרה עוד, "בכוונתנו להמשיך ולשמור על תנובה כחברה ישראלית ונמשיך לשמר את שיתוף הפעולה עם כלל הגורמים המקומיים הרלוונטיים לרבות העובדים, הלקוחות, החקלאים ומגדלי הבקר וזאת על מנת לשרת את הצרכן הישראלי בנאמנות. שיתוף הפעולה בין ברייט פוד לתנובה ייצר פלטפורמה בינלאומית לפיתוחה העתידי של החברה.

"ישראל היא מדינה עם טכנולוגיה חקלאית מתקדמת ותנובה היא חברת המזון הגדולה בישראל עם מותג מבוסס, פורטפוליו מוצרים מגוון ונתח שוק מוביל. הסינרגיה בין תנובה וברייט פוד תושג באמצעות חילופי משאבים הדדיים ושיתוף פעולה בתחומי חדשנות המוצר, מחקר ופיתוח וטכנולוגיה חקלאית".

בהודעה נמסר כי ברייט פוד, מחברות המזון הגדולות בסין, עוסקת בחקלאות מודרנית, יצור והפצת מזון ובבעלותה רשת קימעונאית וחברות לוגיסטיקה. לחברה עשרה תחומי פעילות ליבה הכוללים בין השאר: מוצרי חלב, סוכר, יין, רשתות קמעונאיות, ייצור מזון מקיף, פיתוח נדל"ן מסחרי ולוגיסטי, חקלאות מודרנית ושירותים פיננסים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר