"שהכלכלה תאמץ את ערכי התורה"

בנק הפועלים פתח סניף בקרית עתידים בת"א. הרב יחזקאל שיינפלד נשא דברים. יו"ר הדירקטוריון : מדובר בפרוייקט פורץ דרך (כלכלה)

חשוב שהכלכלה תאמץ בהתנהלותה את אורחות היושר, הערכים והמידות הנעלות כפי שבאים לידי ביטוי בתורה, בהלכה ובהנהגותיהם של אבות האומה – דברים אלה אמר הרב יחזקאל שיינפלד, רב שכונת רמת אביב במעמד פתיחת סניף עסקי של בנק הפועלים בקרית עתידים בתל אביב, זהו הסניף העסקי השני שבנק הפועלים פותח, חודשיים לאחר חנוכת הסניף העסקי הראשון בהר-חוצבים, בירושלים.

עם פתיחת הסניפים העסקיים בנק הפועלים מבצע קפיצת מדרגה במערך השירותים ללקוחות החטיבה העסקית, הכולל מתן פתרונות מקצועיים, תוך שיפור מהירות התגובה והזמינות של הבנקאים ללקוחות החטיבה.

יאיר סרוסי, יו"ר דירקטוריון בנק הפועלים ציין, כי פרוייקט הסניפים העסקיים של בנק הפועלים הוא פרוייקט פורץ דרך בבנקאות הישראלית ומעניק לעולם העסקים מעטפת שרות חדשנית ומקצועית מן המעלה הראשונה. ציון קינן, מנכ"ל הבנק אמר בטקס, כי העיקרון המנחה את בנק הפועלים לאורך שנים הוא מתן שירות איכותי ויצירת הצעות ערך אמיתיות ללקוחות החטיבה העסקית. "מתכונת הפעילות החדשה שאנו מיישמים, עם השקת הסניפים העסקיים, תאפשר להעלות את השירות ללקוחות העסקיים לרמות שאינן מוכרות בסקטור הישראלי ".

המבנה הארגוני בסניף יאפשר עבודת צוות של מנהלי קשרי לקוחות ובנקאים עסקיים, תוך תמיכה של מומחים לסחר חוץ ויועצי השקעות – מבנה שיוצר מטריית שירות כוללת ללקוח. לצד שירות אישי משודרג, ייהנו הלקוחות מאמצעים טכנולוגיים מתקדמים, הכוללים מכונות להפקדת תיקי ממסרים ומכונות להפקדת שטרות ושיקים בחבילות, הנותנות מענה להפקדות גדולות של מזומנים ושיקים. את הסניף מנהלת רונית בן שלום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר