"ספגנו הפסדים"

יוקר המחייה ממשיך לטפס: גם חברת אסם מעלה מחירים

גל עליות המחירים בישראל: לאחר ששלל חברות גדולות במשק, הודיעו לקמעונאים על עליית מחירים, הבוקר הצטרפה לרשימה גם חברת אסם, שתעלה מחירים בשיעור של 3.4% (חדשות)

בני סולומון | כיכר השבת |
המפעל של אסם בישראל (צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)

חברת אסם הודיעה לפני שעה קלה (חמישי) לקמעונאים, כי החליטה לייקר חלק מהמוצרים אותם מייצרת החברה בישראל בשיעור ממוצע של 3.4%; "ספגנו שנתיים של התייקרויות עצומות בהיקף חסר תקדים", נמסר מחברת אסם-נסטלה..

על פי הודעת החברה, המוצרים שהתייקרו, הם כאלו המיוצרים במפעל של החברה בישראל. וזאת בשל התייקרויות חסרות תקדים של חומרי גלם, אריזה, שינוע ועוד.

רשימת המוצרים שכן יתייקרו: קטשופ אסם, פתיבר, עוגות הבית, עוגיות, אינסטנט פודינג, קמח אסם, ביסלי וחטיפים נוספים מלבד במבה, פסטה אסם, פתיתים, מרקים, רטבים, אטריות, קרקרים, בייגלה אסם ומנות חמות.

יחד עם זאת הודיעה החברה, כי מוצרי התינוקות, במבה, קפה לסוגיו, דגני בוקר ושוקולד למריחה - אלו המוצרים שאין בכוונת החברה לייקר.

מנכ"ל אסם, אבי בן אסאייג אמר בנוגע לעליית המחירים: "זו לא החלטה פשוטה עבורנו בימים שהאינפלציה משפיעה על כל משפחה בישראל, ולכן ההתייקרות מידתית ומתונה והחברה תמשיך לספוג את מרבית ההתייקרויות; נזקי האינפלציה חסרי תקדים ועצומים בהיקפם".

לדברי בן אסאייג: "עדכון המחירון הוא רק על חלק מהמוצרים ובשיעור חלקי ביותר אל מול היקף ההתייקרויות וזאת לאחר שהמחירון לא עודכן למעלה מעשור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר