ניהול ברוגע

לגדול ולצמוח עם שירותי משרד במיקור חוץ

העולם של כולנו עמוס וככל שהדבר נוגע לעסקים, כמות המשימות שעומדות על בעליהם רק הולכת וגדלה מרגע לרגע. בעלי עסקים צריכים לא רק לנהל אלא גם לדאוג לפיתוח, שיווק, מכירות, העברת הצעות מחיר ועוד שפע של משימות. ברור כי אדם אחד לא יכול לעשות את כל אלה אך ברור גם כי אי אפשר להחזיק אינספור עובדים ובדיוק כאן נכנסים שירותי משרד במיקור חוץ (שרותי משרד).

שרותי משרד במיקור חוץ (צילום: PEXELS)

בעלי עסקים לא פעם קורסים תחת כל הפעולות ה״קטנות״ שעליהם לעשות ביום יום. מצד אחד הם רוצים לתת את השירות הטוב ביותר ומצד שני הם צריכים לטפל בחשבוניות, גבייה, ניהול העובדים וגם לבצע תוך כדי הניהול משימות אישיות כמו קביעת תור לרופא ואחרות. שירותי משרד במיקור חוץ מאפשרים לבעלי העסקים להתמקד במה שבאמת חשוב, בלי להעסיק מזכירה במשרה חלקית או מלאה, ללא יחסי עובד-מעביד (על כל המשתמע מכך) וזאת תוך ידיעה שכל משימה מתבצעת על הצד הטוב ביותר.

הכירו את מזכירה אותך, החברה שדואגת לעסקים

חברת ״מזכירה אותך״ מספקת שירותי משרד במיקור חוץ ומעמידה לרשות בעלי עסקים בדיוק את השירותים הנדרשים להם. נפגשנו עם שני המנהלת כדי לשמוע יותר פרטים וכיצד החברה משנה עסקים רבים כל כך ועוזרת להם לגדול ולהתפתח. ״בעלי עסקים רבים מתעסקים עם משימות שגוזלות להם זמן ואנרגיה. משימות שהם יכולים להעביר הלאה ושכשהם מתבצעים על ידי מישהי מקצועית, הן מתבצעות במהירות וביעילות״ מסבירה שני.

הרעיון שעומד מאחורי החברה הוא לסייע לעסקים וחברות אשר לא זקוקים לשירותי מזכירה במשרה מלאה לקבל מענה לצרכים שלהם בלי לדאוג לשום פן בהעסקה. ״החברה שלנו מבצעת סינון מוקפד של המזכירות, אבחון מדויק של צרכי העסק, התאמה בינו לבין המזכירה ופיקוח. בצורה זו העסק יכול לא רק ליהנות מהשירות הטוב ביותר אלא גם לשלם רק על חבילה מותאמת אישית ולדעת מה בדיוק נעשה לאורך השבוע או החודש״. יותר מכך, החברה מאפשרת לעסקים לשכור את השירותים על פי דרישה, גם אם מדובר אפילו בשעה בודדת כל יום.

בין הלקוחות של חברת ״מזכירה אותך״ אפשר לראות בעלי חברות, עסקים בינוניים וקטנים. ״למעשה כל עסק שמוצא את עצמו מתרוצץ בין משימות, לא מצליח להתמקד במה שחשוב ושחסר לו זמן, יכול להיעזר בשירותי המזכירות למשימות שגם אחרים יכולים לעשות כך שהוא יכול להתמקד במה שחשוב לו באמת״.

אז איך השירות עובד בעצם

השירות של ״מזכירה אותך״ עובד בהתאמה לצרכים של העסק. יש עסקים שזקוקים לשירותים רבים ויש כאלה שפחות. בתחילה, העסק יוצר קשר עם החברה ועובר אפיון מדויק של הצרכים. לאחר מכן החברה מצמידה לעסק את המזכירה שמבצעת את העבודה הנדרשת ומעבירה דיווחי ביצוע תקופתיים.

״המשימה שלנו היא לתת לעסק לעבוד. אנחנו לוקחים את המשימות הקטנות אך החשובות ודואגים שהן יתבצעו על הצד הטוב ביותר״. עסקים רבים כבר מבינים את החשיבות של השירות ונהנים מכך שהוא ניתן במיקור חוץ, בלי לרדוף אחרי העובדים, בלי לנהל יחסי עובד-מעביד, לפנות מקום במשרד ובסופו של דבר, לדעת שהכול נעשה על הצד הטוב ביותר.

את שירותי ״מזכירה אותך״ אפשר לקבל בדיוק בזמן שנחוץ לעסק.

לפרטים נוספים ואפיון מדויק של צרכי העסק שלכם, צרו קשר עכשיו עם החברה: 079-5800-183

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר