'נגב' ממשיכה בצמיחה 3 שנים ברציפות: עלייה של 44% ברווח הנקי

חברת 'נגב' ממשיכה בצמיחה הרצופה ומתחזקת גם בתוצאות הכספיות: חברת 'נגב' דיווחה על דוחותיה הכספיים לרבעון השני של 2011 והציגה עלייה בשורה התחתונה והעליונה. הרווח הנקי ברבעון השני של שנת 2011 עלה ב-44% והסתכם ב-9.5 מיליון שקל. מחזור המכירות עלה ב-26% והסתכם ב-171 מיליון שקל

חברת 'נגב' ממשיכה בצמיחה הרצופה ומתחזקת גם בתוצאות הכספיות: חברת 'נגב' דיווחה על דוחותיה הכספיים לרבעון השני של 2011 והציגה עלייה בשורה התחתונה והעליונה. הרווח הנקי ברבעון השני של שנת 2011 עלה ב-44% והסתכם ב-9.5 מיליון שקל, לעומת סך של 6.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הנקי בחצי השנה הראשונה של השנה הסתכם ב-17.7 מיליון שקל, לעומת 12.3 מיליון שקל בחצי השנה הראשונה של 2010.

בנוסף, מחזור המכירות ברבעון השני עלה ב-26% והסכם ב-171 מיליון שקל לעומת 135.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. ההון העצמי של הקבוצה הסתכם ב-154.7 מיליון שקל, בהשוואה ל-121.4 מיליון שקל לפני שנה.

לדברי אבי מוטולה מנכ"ל 'נגב' "הסיבות העיקריות שהביאו לגידול שלנו במחזור המכירות וברווח בתקופת הדו"ח הינן עליה בפעילות הקמעונאית, השלמת רכישת 75% מהונה המונפק והנפרע של אורגל, שינוי בתמהיל המוצרים ורכישת מלוא הון המניות המונפק ונפרע של ח.ג.י.י. ושל ויה ארקדיה, מהלכים אלו יחד עם אסטרטגיית הפעילות שלנו מוכיחים את עצמם, ואנו בטוחים בהמשך הצמיחה" .

חברת 'נגב' נחשבת לחברה הגדולה בישראל בתחום האריחים לריצוף וחיפוי והמוצרים הסניטריים. הפעילויות העיקריות של החברה מתרכזות ביבוא, שיווק והפצה של מותגים בינלאומיים ותוצרת מקומית וכן ייצור אריחי פורצלן לריצוף וחיפוי. החברה משווקת מגוון רחב של מוצרי גמר בנייה, הכולל אריחי פורצלן מזוגג וקרמיקה לריצוף וחיפוי תחת המותג novo ועוד, המיוצרים במפעל החברה בירוחם שבו הושקעו בשנים אחרונות כמה עשרות מיליוני שקלים לצורך שדרוגים ושיפוצים של המכונות, המייצרות כ-2.5 מיליון מ"ר אריחים מדי שנה.

את נגב מנהל מר אבי מוטולה באסטרטגיה אמיצה וניהול נכון, כאשר רק במהלך השנה אחרונה נקטה החברה בשורת מהלכים של רכישות ומיזוגים, כמו הפיכת 'נגב' לבעלת הזיכיון הבלעדי להפצת ושיווק מותג הברזים GROHE, לאחר רכישת 75% ממניות אורגל תמורת כ- 28 מיליון שקל, ורכישת החברות 'ויה ארקדיה' לעיצוב הבית וח.ג.י.י שיווק ומוצרי בנייה, יחד עם אסטרטגיית שיווק בארץ בזכות פריסת סניפים אופטימאלית ובניית חנויות הקונספט 'סקנד פלור' לעיצוב הבית, והעמקת מחלקת היצוא למגוון גדול של פרויקטים נחשבים באירופה ובאפריקה, מהלכים שהוכיחו את עצמם בתוצאות החזקות הנמשכות זה 3 שנים ברציפות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר