במפגש עם מנהלי מוסדות בצפת:

שביעות רצון מהשירותים הבנקאיים של בנק הפועלים

מהלך יום המפגשים שמעו נציגי בנק הפועלים סקירה על משפחות חרדיות רבות, בעיקר זוגות צעירים ומשפרי דיור, הבוחרים להשתכן בצפת. האוירה הייחודית בצפת, הקהילות המגוונות, מוסדות החינוך האיכותיים לכל הגילאים ואפשרויות ההשתלבות במעגלי תעסוקה (כלכלה)

נציגי בנק הפועלים בסיור בעיר (צילום: באדיבות המצלם)

ר' ישראל דקלבוים מנהל פעילות בנק הפועלים בחברה החרדית וליאור להב מנהל סניף בנק הפועלים בצפת שנכנס החודש לתפקידו, קיימו יום סיור ומפגשי היכרות עם מנהלי מוסדות תורניים וארגונים חברתיים בצפת. מטרת הסיורים והמפגשים להכיר מכלי ראשון את הצרכים של הלקוח החרדי, הקהילות, המוסדות והארגונים ומתן מענה הולם תוך התאמת השירותים הבנקאיים.

במהלך יום המפגשים שמעו נציגי בנק הפועלים סקירה על משפחות חרדיות רבות, בעיקר זוגות צעירים ומשפרי דיור, הבוחרים להשתכן בצפת. האוירה הייחודית בצפת, הקהילות המגוונות, מוסדות החינוך האיכותיים לכל הגילאים ואפשרויות ההשתלבות במעגלי תעסוקה - כל אלה מהווים מוקדי משיכה לרבים.

הרב זלמי ביסטריצקי מנכ"ל "חסדי לב" סקר את הפעילות בתחום הסדנאות וההכשרה לניהול כלכלי נבון של משפחות צעירות ומשפחות ברוכות ילדים. הרב חיים קפלן מנכ"ל מפעל הסת"ם והרב אריה ניסלביץ חבר מועצת העיר שרטטו את פרופיל הצרכים של מוסדות החינוך התורני והארגונים החברתיים. בשיאו של הביקור התקיים רב שיח עם יועצי משכנתאות חרדיים הפעילים מאוד בעסקי נדל"ן בעיר צפת ובסביבתה.

נציגי בנק הפועלים בסיור בעיר (באדיבות המצלם)

בביקור במוסד תורני-חסידי המקנה לתלמידיו לימודים תורניים ללא סייג לצד הקדשת שעות אחדות לרכישת מקצוע טכנולוגי מסרו מנהלי המוסד נתונים מספריים על השתלבותם של הבוגרים במקומות עבודה.

בדברי מנהלי מוסדות וארגונים שנפגשו עם נציגי הבנק הובעה שביעות רצון והערכה רבה לרמת השירותים הבנקאיים הניתנים ע"י עובדי הבנק המסורים במאור פנים ובמקצועיות תוך מתן מענה ראוי לצרכים השונים.

"המפגשים הבלתי אמצעיים עם הלקוחות ולימוד לעומק של הצרכים – הם הכרחיים למתן שרות ומענה הולם. בסיור בצפת למדנו הרבה והתובנות שעלו בשיחות יבואו לידי ביטוי בשרות הניתן ללקוחות", אמר ליאור להב מנהל בנק הפועלים בצפת. ר' ישראל דקלבוים ציין כי הסיור בצפת היה במסגרת סדרת מפגשי היכרות באזורים חרדיים ברחבי הארץ להם יש ממשק עם בנק הפועלים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר