הילד שלי "נמרח" בחיידר. מה עושים?

זו בעייה מוכרת ותופעה נפוצה למדי. בכל כיתה כמעט נמצא את הילד ה"מרוחים" על השולחן, על הכסא או על הרצפה ומכעיסים את המורה

נעמי ברמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה: פלאש 90

שואלת אמא מהדרום: הבן שלי סובל מהיפוטוניה (רפיון שרירים) ומטופל אצל מרפאה בעיסוק. יש לו בעייה לשבת על כיסא. הוא "נמרח" ומהר מאד מוצא את עצמו קרוב לרצפה או לשולחן. בבית זה לא נורא כי הוא יותר משוחרר אבל יש לי בעייה גדולה בחיידר. הרבה טוען שאי אפשר ללמוד כל כשהוא נשכב כל רגע על הכיסא או אפילו על הרצפה. יש לך אולי רעיון מה עושים?

תשובה

שלום אמא יקרה!

בעייה מוכרת ותופעה נפוצה למדי. בכל כיתה כמעט נמצא את הילד או הילדה ה"מרוחים" על השולחן, על הכסא או על הרצפה ומכעיסים מאד את המורה. הפתרון הוא די פשוט בתנאי שבחיידר יש ראש קצת פתוח- אני נותנת לילדות כאלו להפוך את הכסא (כאשר המשענת קדימה והרגליים מושחלות בפנים). מניסיון- התוצאה מהירה ומדהימה- לילד יש על מה להישען והוא כבר לא צריך להפעיל כוחות (שאין לו) בשביל לשמור על גב וכתפיים ישרות.

באחת הפעמים כשביקשתי זאת מן המורה היא טענה שזה יגרום לבלגן בכיתה כי כל שאר הילדות תרצינה גם. אמרתי לה שאדרבה, היא יכולה לנסות ולתת לכולן רשות להפוך את הכסאות ולשבת כך. התוצאה הייתה שזמן קצר לאחר שביקשו, הפכו הילדות את הכיסא בחזרה. מי שלא זקוקה לכך- סובלת במצב כזה.

כדאי מאד להסביר זאת לרב'ה או לגורם גבוה יותר בחיידר. חבל מאד שילד יסבול ויבזבז אנרגיות רבות על דבר שניתן לפתור אותו בקלות רבה יחסית. בהצלחה!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר