מומחים טוענים: כך תחליטו מתי הילד מסוגל לחצות את הכביש בכוחות עצמו

בהתאם לאקדמיה האמריקאית לרפואת ילדים, הגיל האידאלי לחציית הכביש לבד, הוא עשר, לכל המוקדם. אך מעבר לכך, הגיל הוא רק מספר וכדאי לאמן את הילדים ולהנחותם איך לעשות זאת כראוי (משפחה)

(צילום: שאטרסטוק)

בהורות, יש כל כך הרבה מידע, אבל כל כך מעט הסכמה. ולכן, הורים אמריקאים נעזרים לא מעט בהדרכה של AAP, דהיינו 'American Academy of Pediatrics , ובקיצור, האקדמיה האמריקאית לרפואת ילדים.

בנוסף לייעוץ מתי צריכים להתחיל עם מוצקים לתינוק וכמה שעות הילדים צריכים לישון, בהתאם לאקדמיה, יש דעות לגבי הגיל שבו הילדים שלנו צריכים להיות, בטרם הם מתנסים קצת בעצמאות, כמו הליכה לבית הספר בעצמם או אפילו חציית הכביש בגפם.

המסקנה שלהם? גיל עשר לכל המוקדם.

מידע זה מגיע באמצעות מאמר מרתק בוול סטריט ג'ורנל, בשם "הילד האמריקאי המוגן מדי". תמצית הדברים, לדברי המחברת אנדריאה פטרסן: "הורות מופרזת יכולה להזיק. פסיכולוגים ואנשי חינוך רואים בה גורם המניע את העלייה במספר הילדים והצעירים המאובחנים עם הפרעות חרדה. יותר מכך, עבור ילדים שכבר חרדים, הגנה מוגזמת עליהם יכולה להחמיר את המצב. זה מחזק את לילד את העניין שיש משהו שהוא צריך לחשוש ממנו והעולם הוא מקום לא בטוח והוא לא יכול לקחת את הסיכון", אומרת רבקה רילון ברי, פסיכולוגית קלינית במרכז לחקר ילדים של אוניברסיטת ניו יורק. מהי התרופה, יותר אוטונומיה.

וכן, לשם כך, מסתבר שחציית הכביש ללא עזרה של מבוגר היא ציון דרך מרכזי. ובכל זאת, כשמדובר בבשלות, מודעות לסכנה ותובנות תנועה שנדרשות כדי לנווט במעבר חצייה, החוקרים מזהירים שאפילו כמה בני עשר עלולים שלא לעמוד במשימה.

"מחקר מצא כי ילדים צעירים ההולכים לבית הספר לעתים קרובות לא מחפשים תנועת מכוניות או עוצרים על המדרכה לפני היציאה לכביש", כותבת פטרסן. היא מצטטת את הצהרת המדיניות של AAP כי ההורים "עשויים להעריך יתר על המידה את יכולתם של הילדים לחצות את הרחוב בבטחה".

שורה תחתונה? אתם מכירים את הילד שלכם הכי טוב. לאחר לימוד של קבוצות גיל מגוונות, ב-AAP סיכמו: "פיתוח מיומנויות להולכי רגל היא משתנה מאוד, יתכן כי כמה בני 5 חוצים טוב יותר מאשר כמה בני 11." חוץ מזה, זה עדיין תפקידם של ההורים להבין היכן על רצף היכולת, הילד שלהם ממוקם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר