מצב קורונה

ההמלצה שלנו: ערוץ סרטים וסדרות חינוכיות לילדים ונוער

איך מתמודדים עכשיו עם שעות על שעות בהן צריך להעסיק את הילדים ואפילו היציאה מחוץ לבית בלתי אפשרית? כמה אפשר לתת לילד דפים וצבעים? כמה אפשר משחקי קופסא? (חינוך, מקודם)

אילוסטרציה (צילום: יח"צ)

פגת השעמום הוא אחד האתגרים הגדולים ביותר הניצבים בפני ההורים בימנו וימי הקיץ בפרט. הימים מתארכים ובין אם הילדים נמצאים במסגרות או בחופש יש שעות רבות של שהות ביתית הדורשת מההורים למצוא פתרונות יצירתיים .

החלום של כל הורה הוא למצוא תעסוקה שמצד אחד יעסיק את הילד, מצד שני לא יעסיק אותו עצמו בו זמנית וגם יהיה חינוכי והלוואי מחכים...

האם זה אפשרי?

במגזר שלנו, השמור החרדי וירא השמים - תרבות המסך היא כמעט נחלת הכלל, גם אם מסוננת עד דק.

אבל איך זה גורם לנו ההורים להרגיש עם עצמנו? מה האופציות הטובות ביותר שיכולות לא רק להעביר את הזמן אלא להחכים וללמד את הילדים שלנו יראת שמים ומידות טובות?

יש חיה כזו?

זהו שכן!

אחד מהאתרים הללו ואם לאמר המגוון ביותר – הוא "ערוץ ניצוצות". בניצוצות היטיבו להבין את הצורך הגדול ואת דחק השעה והשכילו לייצר אתר מושקע, צבעוני ומרתק עם היצע בלתי נדלה של תוכן איכותי ומרתק, עם שחקנים איכותיים ועם התאמה מושלמת ומגוונת לטווח גילאים רחב .

נשמע מעניין? לחצו כאן וכנסו >>

למעשה קשה עד בלתי אפשרי למצוא משהו דומה לזה.

ניצוצות הוא האתר היחידי שמותאם לציבור החרדי כמו כפפה ליד והוא היחידי שעשוי להעניק לילדכם שעות ארוכות של הנאה צרופה ולכם שקט נפשי. כשאתם יודעים שעשיתם עבורם את הטוב ביותר ולא חטאתם בנפשם – אתם יכולים לישון בלילה טוב, אבל גם להתנהל רגועים במהלך היום שהנה מצאתם תעסוקה בלתי נמאסת שגם שעות ממנה לא תגרומנה לכם עגמת נפש. אדרבה. פתאום לא תבינו איך הסתדרתם קודם.

ידועה האימרה שתמונה אחת יכולה להשפיע יותר מאלף מילים...ובמו עיני ראיתי איך בערוץ הזה מלמדים בטוב טעם ודעת סוגיות בגמרא ונושאים של קדושה. על כן באתי בקריאה לחזק ולעודד בכל דרך אפשרית" כך כותב הרב שמואל אליהו בהמלצתו על האתר.

קשה להאמין עד שלא רואים את זה בעיניים. מאות סרטים סדורים בעשרות נושאים, סרטים לימודיים ברמות שונות, סרטי מתח, סרטים לקטנטנים, סרטים משעשעים ומרתקים - וכל כולם מוצגים על טהרת הקודש ובמקצועיות ראויה לשמה.

לחצו כאן וכנסו >>

בניצוצות, כמו כולנו - מבינים את דחק השעה. אלו ימים ארוכים שהילדים מתרוצצים מדבר לדבר מתוסכלים משעמום וההורים לחוצים. זו הסיבה שהחלטנו להרים את הכפפה אומר הרב הושיער מנכ"ל ניצוצות – ולהעניק הנחה משמעותית במיוחד למנוי חודשי.

'ערוץ ניצוצות' נותן למצטרפים החדשים מכיכר השבת מחיר מיוחד ומוזל 39 ש"ח בלבד (במקום 89 ש"ח) למנוי חודשי לצפייה חופשית ובלתי מוגבלת לאלפי שעות צפייה ולכל הסרטים והתכנים באתר.

הרשמו עכשיו ל'ערוץ ניצוצות' ותנו לילדים שלכם גישה מיידית לשפע של סרטים חינוכיים ואיכותיים שיעסיקו ויקדמו אותם

למנוי מוזל לחצו!>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר