יממה אחת, שש טרגדיות

טרגדיה בבני ברק: נער בן 15 נחנק במהלך השינה ונפטר

גבריאל גולדברג, בחור ישיבה, בן 15, עלה לישון בביתו בב"ב אך באמצע הלילה נחנק,ככל הנראה מדבר שאכל לפני השינה ואיבד את ההכרה. לאחר מאמצי החייאה ממושכים נקבע מותו (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום ארכיון: FLASH90)

אסון רודף אסון: טרגדיה נוספת התרחשה בשעות הלילה (חמישי) בבני ברק כאשר בחור ישיבה, בן 15 נחנק בשנתו, איבד את ההכרה ונפטר.

מתנדבי ארגוני ההצלה הוזעקו לאחר השעה 01:30 בלילה לדירה ברחוב מינץ בעיר שם איבד הנער את הכרתו.

במשך שעה ארוכה ערכו עליו כוחות ההצלה מאמצי החייאה ממושכים אולם בסופו של דבר נאלצו לקבוע את מותו למגינת לב בני המשפחה.

גורמי ההצלה מעריכים כי ככל הנראה נחנק בשל דבר מה שאכל לפני השינה.

הבחור הוא גבריאל גולדברג, בנו של הרב יהודה גולדברג, תלמיד ישיבת קהילות יעקב.

יצחק דוד מחבוביאן, מתנדב ב'איחוד הצלה' סיפר כי "מדובר בטרגדיה, לדברי בני המשפחה הנער איבד את ההכרה במהלך השינה וכשהגענו למקום הוא היה ללא הכרה ולאחר מכן אף איבד דופק.

"בסיוע מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות ומתקדמות אך למרבה הצער פרמדיק נאלץ לקבוע את מותו והסביר כי הרקע הוא ככל הנראה חנק במהלך השינה".

יצויין כי מדובר בטרגדיה השישית שהתרחשה ביממה האחרונה במגזר החרדי לאחר פטירתם בטרם עת של אנשים בדמי ימיהם - הגאון רבי רפאל יעקב שמואל שינלזון זצ"ל מראשי כולל חזון איש שנפטר בפתאומיות, הרב מנחם אטינגר ז”ל משכונת 'רמת שלמה' בירושלים שנפטר לאחר מחלה קשה, הרה"ג רבי יעקב כוכב זצ"ל, ראש כולל "מעלה אדומים" בסניף קרית ספר, שנפטר לאחר מחלה קשה ושעות לאחר פטירתו ילדה רעייתו בן, הרב אביש ויזל ז"ל מראשי מתנדבי זק"א וארגוני ההצלה בערים רחובות ואשדוד שנפטר בפתאומיות והרב אליעזר מן זצ"ל, מחותנם של מרנן הגראי"ל שטיינמן והגר"ח קנייבסקי שהתמוטט ונפטר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר