רימון הלם

הסכסוך בין מדביקי המודעות גולש לאלימות

רימון הלם הושלך הלילה לתוך בית מגורים בשכונת בית ישראל בירושלים, ככל הנראה כחלק מסכסוך בין מדביקי מודעות על שטחי ההדבקה בעיר. המשטרה חוקרת את הנסיבות (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

במהלך הלילה (שלישי) הוזעקו השוטרים לכתובת מגורים במרכז העיר ירושלים בעקבות דיווח על שמיעת פיצוץ. השוטרים איתרו במקום שרידי רימון הלם שככל הנראה הושלך לעבר אחד הבתים ופתחו בחקירה תוך איסוף ממצאים נוספים. מבדיקה ראשונית, עולה החשד כי הרקע לאירוע פלילי.

כוחות המשטרה שהוזעקו למקום החלו לחקור כמה בחורי ישיבה שהיו במקום בשעה האירוע.

ממידע שהגיע לידי 'כיכר השבת' הרקע לאירוע הוא סכסוך בין מדביקי המודעות שהגיע הלילה לפסים אלימים בלב שכונת מגורים בבית ישראל בירושלים.

אישתו של היעד להשלכת הרימון סיפרה ל'כיכר השבת': "ישבתי בסלון בבית, ארבעת ילדיי ישנו בחדר ילדים. פתאום שמעתי מחלון חדר השינה שפונה לרחוב פיצוץ מאוד מאוד חזק.רק ליפני חודש הגיע מישהו פתח את החלון והתיז גז מדמיע לבית. הילדים היתעוררו בבהלה ובהיסטריה ובכו מלחץ אני יצאתי החוצה והזמנתי משטרה".

מדובר בסכסוך על שטחי הדבקת מודעות שנמשך כבר תקופה ארוכה וכאמור הגיע גם אל בית המשפט לתביעות קטנות שלפני כשבועיים החליט בהסכמת הצדדים על הפסקת קריעת המודעות.

בחור נוסף, עד ראייה, סיפר ל'כיכר השבת', "הגיע בחור צעיר על אופנים חשמליים עם כיסוי על הפנים זרק משהו נסע ופתאום היה פיצוץ".

מדביק המודעות שביתו הותקף מסר ל'כיכר השבת', "אני מתכוון למצות איתם את הדין. אני מאוכזב ממשטרת ישראל שלא עושה דבר וחצי דבר כדי לחסוך ממני את הסבל הזה. אני מתכוון לפנות לבית המשפט מחר ולבקש לעצור ולהעמיד את העבריינים הללו לדין", הוא מצהיר.

"לא ייאמן שבמרכז העיר ירושלים נזרק רימון הלם על בית שיש בו אשה וילדים קטנים וכל דאלים גבר חוגג והמשטרה לא עושה דבר. זאת למרות שהגשנו למשטרת ישראל הוכחות וראיות ברורות על האדם שמתנכל אלינו", הוא מאשים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר