ב'פלג' לא מוחים

היום: דיון נוסף בעניין האברך יהודה טומבק שנעצר

האברך יהודה אלימלך טומבק מ'הפלג הירושלמי' שנעצר בגין עריקות מצה"ל יובא היום לדיון נוסף בעניינו בבית הדין, וב'פלג' עדיין שותקים ולא יוצאים למחאה ברחובות למענו (אקטואליה)

יענקי כץ | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

האברך יהודה אלימלך טומבק המשויך ל'פלג הירושלמי' ונעצר בגין עריקות מצה"ל, הובא אתמול (רביעי) מכלא 4 בו הוא שוהה לדיון בהארכת מעצרו בבית הדין הצבאי ביפו, והיום, יערך דיון נוסף בעניינו.

כזכור, כפי שדווח ב'כיכר השבת', מדובר בבנו של העסקן אברהם טומבק משכונת בית וגן וחתנו של הגר"צ וידר מרבני 'קרית יובל', אשר לא התייצב כהוראת רבותיו בלשכת הגיוס להסדרת מעמדו כבן ישיבה ובגין כך נחשב 'עריק' במשך שש שנים.

ל'כיכר השבת' נודע כי הסיבה בגינה ניסה לצאת מהארץ לתפילה בקברי צדיקים באירופה ללא חשש, היא העובדה שבדק במרכז המידע של משרד הפנים אודות צו עיכוב יציאה מהארץ, ושם נאמר לו כי אין נגדו שום צו כזה, למרות העריקות.

למרות מעצרו ב'פלג' החליטו לעת עתה שלא לצאת להפגנות למענו, בין היתר משום שהיציאה מהארץ לא תואמה עם "הוועדה להצלת עולם התורה" של 'הפלג', וכן בעקבות כך שלא נעצר בביתו אלא בנתב"ג.

בקרב הציבור המזוהה עם 'הפלג' יש תחושה שההנהגה הפוליטית של 'הפלג' שבתוך 'הפלג' מתנגדת בעת הזו להפגנות מסיבות כאלו או אחרות.

יצוין כי למרות העדר הגיבוי לעצור באמצעות הפגנות רחוב, הרי שבמוסדות המזוהים עם 'הפלג', התפללו אתמול להצלחתו של יהודה אלימלך בן ברכה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר