לקראת הוועידה

נתקעתם בעיר הגדולה ב'קונקשיין'? • טיפים

לא סוד שהציבור החרדי, נהיו אנשי העולם הגדול, ובכל שדה תעופה בעולם תמצאו חרדי - לרפואה. מה קורה והחלטתם לקחת טיסת 'קונקשיין', ונותרו לכם כמה שעות פנויות (חרדים)

פרנקפורט (צילום: shutterstock)

כבר לא סוד שהציבור החרדי, נהיו אנשי העולם הגדול, ובכל שדה תעופה בעולם תמצאו יהודי חרדי - לרפואה. מה קורה והחלטתם לקחת טיסת 'קונקשיין' (טיסת מעבר), דרך פרנקפורט ונותרו לכם כמה שעות פנויות.

הרבה פעמים קורה שבחרתם לנסוע בטיסת 'קונקשיין', אולי בגלל המחיר האטרקטיבי שהיה, או שאתם נוסעים ליעד רחוק ולא רוצים טיסה ארוכה.

פרנקפורט, נחשבת ליעד מאוד פופולרי, אצל נוסעי ה'קונקשיין', מכיוון שחברת התעופה הלאומית של גרמניה 'לופטהנזה', בדרך כלל עוצרת שם לטיסת ההמשך.

במסגרת הוועידה של 'כיכר השבת' ו'חו"ל מהודר', המופק ע"י קובי סלע, אספנו לכם מעט טיפים חשובים והכרחיים, הפאנל המלא בנושא יתקיים בוועידה ביום חמישי הבא.

מה יש לעשות בסביבה?

מומחי קבוצת חו"ל מהודר ממליצים:

• יעקב לופט מחברת גמלא תיירות ממליץ לקחת רכב ולנסוע לאורך נהר המיין. עיירות יפיפיות.

אביגדור שטרן מקהילת קונסטנץ ממליץ להיכנס לעיר ולראות את בית הכנסת הגדול היפה בכתובת:Altkönigstraße 22 Frankfurt. או לאכול במסעדת זהר (כבד קצוץ מומלץ במיוחד) בכתובת: Sacignystraße 66 Frankfurt, רק לוודא קודם שפתוח - 00-49-69-752341.
וכמובן כמובן לנסוע להתפלל אצל הבעל שם ממיכלשטאט. שעה נסיעה לכל כיוון. Am Stadion 11, Michelstadt.

• ישראל זילברברג מאשדוד והלל כהן מקייב ממליצים: לבקר בבתי עלמין בפרנקפורט הישן והחדש, שקבורים שם גדולי ישראל , הפני יהושוע ועוד. המוזיאון היהודי נמצא ליד בית הקברות הישן

הרבי מויז'ניץ בריקוד חסידי עם שליח חב"ד (באדיבות אתר חב"ד COL)

• חוקר תפוצות ישראל יצחק כרמלי ממליץ במדוייק: מי שיש לו 7 שעות , אפשר לנסוע ברכבת לוורמייזה - בית הכנסת +מקוה של רש"י.משם רכבת למיינץ-מגנצא לבקר בבית הקברות היהודי מהעתיקים ביותר באירופה , אולי העתיק ביותר.

• יועץ התיירות דודי רובינשטיין ומנהל חו"ל מהודר ממליץ על הגן הבוטני של פרנקפורט גן קסום ויפהפה, מסוגנן, עם צמחים ופרחים מכל העולם. אל תפספסו את האגם שבמרכזו , תוכל לשכור סירות שיט, למשפחות דודי ממליץ על הרכבת המיניאטורית של הגן הבוטני.

• סמוך לגן נמצא היורופטארום מגדל הטלויזיה, מגדל מרשים מהגבוהים באירופה. בכלל את פרנקפורט מכנים מיינהטן, על שם נהר המיין החוצה את העיר ומנהטן כיאה לעיר העסקים הראשית של גרמניה. לא לשכוח לחזור בזמן לשדה התעופה, השדה בפרנקפורט ענק ענק ושלא תפסידו את הקונקשן.

אם תרצו לפגוש ולדבר ולשמוע את אנשי ענף התיירות התעופה, יש לכם הזדמנות ב 13.2.20 באולם האירועים הדר דימול בוועידת חו"ל מהודר 2 לתיירות תעופה ונופש כשר בשיתוף עם כיכר השבת.

בוועידה ישתתפו מנהלי ובכירים בחברות התעופה אלעל ישראייר וארקיע. חברות השכרת רכב מובילות, שלמה סיקסט, אוויס. מנהלי מלונות בחו"ל ויזמי נופש כשר בפסח, בקיץ, מהארץ ומהעולם, משרדי וסוכני נסיעות , נציגי קהילות מהעולם, בלוגרים ועיתונאי תיירות, תיירות רפואית ועוד ועוד, בערב גדוש של מינגלינג ו B2B , הרצאות תוכן ממיטב המומחים ופאנלים עשירים וארוחת ערב חגיגית עם חלוקת אותות ופרסים.

בנושא הזה, ובעוד שלל נושאים מרתקים חשובים וקריטיים ידונו בוועידה שתתקיים ביום חמישי, יח' שבט תש"פ, 13/02/20 החל מהשעה 16:30 בדימול פלטיניום, רמת גן.

להרשמה: https://tic.li/Lg7AJpO

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר