צפו במופע המלא

צפו: יונתן רזאל והפסנתר במופע אינטימי לגולשי כיכר השבת

הזמר והיוצר יונתן רזאל, פותח את המופע הראשון של 'כיכר Show' שנערך באודיטוריום של המרכז הלאומי-שלווה. מידי ערב 'כיכר השבת' יביא אליכם לסלון את מיטב האמנים במוזיקה היהודית (כיכר Show)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום ועריכה: נעמי רטבי. סטילס: חיים טויטו)

קרדיטים:

הפקה וניהול אמנותי: איציק דניאל
צילום והפקת וידאו: נעמי רטבי
הגברה ותאורה: עידן שונם הלוי
טכנאי קול: מושיק צברי
הקרנות: יוסי עטר
וידאו ארט ומולטימדיה: מדיה פרו
צילום סטילס ועיצוב גרפי: חיים טויטו
ניהול במה: אמיר צברי
הנחיה: מנחם טוקר
ייצוג וניהול אישי רזאל: אלון חלמיש

יונתן רזאל: "הלוואי ונחזור ל"נורמליות" חדשה"

הזמר והיוצר יונתן רזאל שפתח את מותג ההופעות החדש של 'כיכר השבת' - 'כיכר שואו', בשיתוף 'שלווה', קרן דניאלי, הדסה, איחוד הצלה, נועם 1, המבורגרס, וול דאן, מספר בראיון ל'כיכר השבת' על ההתמודדות שבהופעה מול אמפי ריק, "זה טוב לאגו. יש בזה משהו שמרגש אותי. למרות שזה מוריד אמנם מהאפקט של ה"שואו ביזנס", אבל זה מפקס אותי מאד לעשות את הדבר האמיתי ולא להיות מוסח מדברים אחרים".

רזאל מספר, כי הוא למעשה כבר "רגיל" בהופעות קטנות, "הופעתי בעבר מול כל מיני קהילות מאד קטנות בעולם לפעמים מול חמישה ושישה אנשים כך שזה לא זר לי".

"יש בזה משהו כואב כמו מחאה, מרגיש שזה אפילו כמו מחאה שקטה של האמנים", אומר רזאל.

הוא מתייחס לנושא הקורונה וחושף, כי גדולי הדור איתם התייעץ חזו מראש את הסכנה, "יש הרבה צער וסכנה בעולם. צריך להקשיב לכל מה שגדולי הדור אומרים, כשהלכתי לגדולי הדור לפני כמה שבועות להתייעץ, אמרו לי כבר בתחילתו של האירוע תזהר מאד ואז לא הבנתי זה עוד לא היה בשיא הכותרות וחשבתי שהם אולי קצת מגזימים... הם מיד אמרו לי להיזהר להתרחק ממגע עם אנשים ככל הניתן".

"ברור שזה לטובה וזה לא חידוש שלי, כבר עכשיו רואים הרבה דברים טובים. אנחנו לבד בבית עם המשפחה והורדנו את הסטנדרטים בכל מיני תחומים. ברור לי שזה טוב לעולם. השם יודע מה טוב. אני מקווה שנבחן לאיפה אנחנו הולכים ואני מקווה שיצא מזה רק לטובה ולא לחזור ח"ו למקום שבו היינו".

"בעיניי זה כמו כמו מי שמקבל התקף לב, הוא משנה את אורחות החיים שלו אוכל יותר בריא ומשתדל להיות יותר רגוע, כך גם אנחנו צריכים להתייחס לאירוע הזה, להתבונן מה צריך להשתנות ולראות שיש בורא לעולם ומנהיג לבירה ולראות כמה שפע יש לנו" אומר יונתן רזאל ומסיים, אני מקווה שנחזור ל"נורמליות" חדשה. כזו שתהיה נורמלית אבל תיקח לקחים מתוך המצב אותו עברנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר