פירות ההסתה • לצפות ולא להאמין

בשבת: אלמונים תקפו חרדים במכות אכזריות, ללא כל סיבה

ליל שבת, רחוב שטראוס בירושלים. אלמונים קופצים על יהודים חרדים שעושים את דרכם חזרה מבית הכנסת, לכאורה ללא סיבה. משטרת מחוז ירושלים - שקיבלה את התיעוד הקשה - חוקרת (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
התיעוד המחליא (מצלמות אבטחה)

רחוב שטראוס בירושלים, סמוך לשכונת גאולה, ליל שבת האחרון: אלמונים - שזהותם אינה ברורה - הסתובבו בחוצות, וכשזיהו חרדים, תקפו אותם באכזריות.

בתיעודים דרמטיים, שהגיעו ל'כיכר השבת', נראים האלמונים מסתובבים בשכונה החרדית, רואים אברכים שעושים את דרכם בחזרה מתפילת שבת קודש ותוקפים אותם באכזריות - לכאורה ללא כל סיבה או התגרות מוקדמת.

באחד התיעודים נראים אברכים השבים מבית הכנסת 'ביקור חולים' וצועדים במעלה רחוב שטראוס, כאשר לפתע אחד מהם נמלט, כשלעברו מגיחים האלמונים ומכים אותו באכזריות.

בסרטון אחר נראים שלושת האלמונים משוחחים עם קבוצת ילדים חרדים, צועקים לעבר מרפסות הבתים עם תנועות ידיים מאיימות, כאשר לפתע עובד בסמוך אברך, ואז האלמונים מתחילים להכות אותו, שוב ללא סיבה.

יצוין, כי בסרטונים שהוצגו ל'כיכר השבת' לא היה ניתן לזהות את האלמונים המתועדים. במידה וזהותם ידועה למי מהגולשים, הם נקראים לפנות למשטרה. כמו כן, בשל הקושי לזהות את האלמונים, לא היה ניתן להשיג את תגובתם. במידה ותגובה כזו תשלח למערכת - היא כמובן תפורסם במלואה.

סגן ראש עיריית ירושלים, יוסי דייטש, שחלק מהתיעודים הגיעו אליו בצאת השבת, יצר קשר עם משטרת ירושלים והעביר לה את הסרטונים, ומאז כפי שנודע ל'כיכר השבת', אכן נחקר האירוע הקשה.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר