רוע משטרתי

עם 'ברכייה' לראש: כך מבצעים "אכיפה" בבני ברק

13 בני אדם נעצרו במהלך פעילות משטרתית לסגירת שטיבלאך במרכז בני ברק, בשל סכנת הקורונה. בשיאו של האירוע, נצפה שוטר מכה באכזריות את אחד העצורים (חרדים)

דוד הכהן | כיכר השבת |
האלימות הקשה (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

שוטר נצפה מכה הערב (ראשון) באכזריות חרדי, לאחר לטענת המשטרה הוא ונוספים הפרו את הסדר הציבורי בבני ברק.

בתיעוד המקומם נראה אחד השוטרים כאשר הוא מכניס 'ברכייה' לראשו של החרדי, שכבר היה מעוכב ונתון בידי השוטרים, במהלך פעילות אכיפה לסגירת שטיבלאך פא"י (בית הכנסת חיסדא), בשל סכנת הקורונה.

ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין הגיב למראות הקשים ואמר: "מצער מאוד שהמשטרה לא לומדת מטעויות העבר ומבצעת פעילות אכיפה ללא תיאום עם גורמי העירייה, תוך הפעלת אלימות קשה כנגד מתפללים".

"אני דורש הבהרות ברורות מפיקוד המרחב, ולעצור מיידית את האלימות הקשה הזו, תוך בירור מעמיק על התנהגות השוטרים במקום", הדגיש ראש עיריית בני ברק.

בהודעת המשטרה נמסר, כי "בעקבות דיווח על התקהלות אסורה בבית כנסת ברחוב דסלר בבני ברק, הגיעו למקום כוחות משטרה לביצוע אכיפה. במקום הבחינו השוטרים במאות מתקהלים שנמצאו במקום".

"מעבר לעובדה כי התקנות אוסרות על שהייה בתוך בתי כנסת, הרי שרובם שהו במקום ללא מסכות וללא שמירת מרחק כנדרש, תוך סיכון חייהם. לאחר שניתנו להם דו"חות בגין התקהלות אסורה, הם החלו להתנגד והפרו את הסדר הציבורי".

המשטרה עצרה 13 מתקהלים וחילקה דו"חות בגין התקהלות בלתי חוקית, ולאחר מכן הודיעה כי "לא תאפשר הפרות כה בוטות של החוק והסדר הציבורי ותפעל בנחישות וללא משוא פנים כנגד מפירי חוק".

"אנו קוראים לציבור לגלות אחריות אישית וציבורית ולהירתם למאמץ הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה", הסתיימה הודעת המשטרה - ללא התייחסות לאלימות הקשה שהפעיל אחד השוטרים.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר