לקראת כתב אישום

המחתרת החרדית: הצהרת תובע נגד העצור החרדי

מעצרו של אליהו כהן, שנעצר בחשד בניסיון להקמת מחתרת חרדית - הוארך בפעם החמישית, ובנוסף הוגשה נגדו הצהרת תובע, לקראת כתב האישום שיוגש ביום רביעי (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אליהו כהן (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הצהרת תובע הוגשה אתמול (ראשון) נגד אליהו כהן, תלמיד הישיבה, תושב בני ברק, שנחשד בניסיון להקמת 'מחתרת חרדית'. בנוסף, בית המשפט האריך את מעצרו - בפעם החמישית.

"מדובר במשיב שחשוד בעבירות של הכנת חומרי חבלה, חומרים מסוכנים, איומים וקשירת קשר לביצוע פשע", טען נציג המשטרה בדיון והדגיש כי מדובר בהארכת מעצר חמישית הכוללת הצהרת תובע.

נציג המשטרה הוסיף וציין את המסוכנות שעולה לדבריו מתוך העבירות והתנהגות העצור לאורך ימי המעצר. "המשיב ניסה לפגוע בעצמו פעמיים במהלך שהותו במעצר ובחקירה", סיפר נציג המשטרה. "הוא איים לפגוע בעצמו וניסה גם לפגוע בעצמו. המשיב גרם נזקים בתא מעצר וברכבי שב"ס. בנוסף, המשיב איים על חוקריו".

פרקליטו של החשוד, עו"ד אסף גונן, שאל את נציג המשטרה אם הוא מדבר על החזקת נשק, והוא השיב כי "הורדנו את סעיף החזקת נשק". לאחר מכן ביקש פירוט מה זה "חומרים מסוכנים", ונציג המשטרה ציין: "מדובר בחומרי תבערה, חומרים מסוכנים". עו"ד גונן תהה: "מעולם לא ייחסתם לו את זה. תאשר לי שלא היה בקבוק תבערה מוכן, אתם מצאתם חומרים שאם מרכיבים אותם זה מייצר חומר תבערה, אבל החומרים האלה בעצם נמצאים בכל בית".

לבסוף, אמר עורך הדין כי "לאחר ששמעתי את הערות בית המשפט אני מסכים להארכת מעצרו של המשיב עד ליום רביעי".

השופטת שרון לארי-בבלי החליטה להאריך את מעצרו עד ליום רביעי, אז, כאמור, צפוי להיות מוגש נגדו כתב אישום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר