מעצרו הוארך

אימה בהר נוף: שדדו עשרות אלפים מצ'יינג'; חשוד נעצר

עסק לפריטת מט"ח בבעלות חרדית נשדד השבוע על ידי מספר חשודים שנמלטו מהמקום • אחד מהם נעצר על אופנוע בתום מרדף ובית המשפט החליט להאריך את מעצרו: "עילה ברורה של מסוכנות" (משפט)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אירוע חריג התרחש אתמול (חמישי) בשכונת החרדית הר נוף בירושלים, כאשר בשעות הצהריים מספר חשודים ניסו לשדוד צ'יינג' ברחוב ראשי בשכונה.

החשודים שדדו כמה עשרות אלפי שקלים ונמלטו מהמקום. כוחות גדולים של משטרה הגיעו לזירה ופתחו בחקירה תוך כדי שהם מנהלים מרדף אחר החשודים בשוד.

זמן קצר לאחר מכן נעצר חשוד במעורבות באירוע, והבוקר (שישי) הוא הובא לבית משפט השלום בירושלים שם המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בחמישה ימים.

במהלך הדיון בבית המשפט אמר נציג המשטרה שאתמול בסביבות השעה 14:00 התקבל דיווח של שוד צ'יינג' בירושלים, והעצור חשוד כי ביחד עם אחר שדדו וגנבו ממנו סכום של עשרות אלפי שקלים. מיד לאחר האירוע התבצע מרדף אחרי החשודים שברחו עם קטנוע.

מנגד, עורך דינו של החשוד אסף גונן טוען שהחשוד הוא זה שהגיע למשטרה להתלונן על כך שהקטנוע שלו נגנב והוא לא קשר לאירוע.

יצוין כי המשטרה תפסה את הקטנוע זמן קצר אחרי האירוע לאחר שאזרחים רדפו אחרי החשודים, במהלך המרדף החשודים נפלו ונמלטו רגלית מהמקום.

בסופו של דבר, השופט האריך את מעצרו של החשוד בחמישה ימים וציין שהשוד בוצע באלימות תוך שימוש בגז מדמיע, ויש חשש לשיבוש חקירה וקיימת עילה ברורה של מסוכנות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר