זעם בשובו בנים: "נחמן ברלנד אחראי למחדל"

הילת 'שובו בנים' מאשימים את הרב נחמן ברלנד, בנו של ראש הקהילה הצדיק הרב אליעזר ברלנד, ורואים בו האחראי לקריסת חברת 'נחלי איתנים'. פשקווילים הופצו. מספר חסדי ברסלב מתכוונים לקיים הפגנה עם צאת השבת מול ביתו של נחמן ברלנד בעיר ביתר (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
המודעות שהופצו היום (צילום: כיכר השבת)

בעקבות קריסת חברת 'נחלי איתנים', בקהילת 'שובו בנים' מאשימים את הרב נחמן ברלנד, בנו של ראש הקהילה הצדיק הרב אליעזר ברלנד.

במודעות שמתפרסמות בשעה זו בירושלים ובביתר נכתב: "שומו שמיים, מי נתן את ברסלב למשסה, ואת 'שובו בנים' לבוזזים, היאך ייתכן כי כלל חסידות ברסלב תהא נתונה בכף הקלע בידיו של בנדם אחד בשם נחמן ברלנד.

"הוא משחק בנו כחומר ביד היוצר באין פוצה פה ומצפצף! מודיעים אנו נחרצות כי לא נשתוק, לא נשכח ולא נסלח!, החלצו חושים והבו עצה הלום כדת מה לעשות".

על המכתב חתומים: "חסידי ברסלב הנאנחים והכואבים".

בתוך כך רוכשי הכרטיסים שכבר שילמו בין 200 ל500 דולר עדיין דואגים מתי וכיצד הם יקבלו את כספם בחזרה.

בחברות הנסיעות נרשם עומס גדול בבקשות לקניית כרטיסי טיסה, מה שהקפיץ את מחירי הכרטיסים לאומן בכ-100 דולר נוספים.

נחמן, סוכן נסיעות אמר ל'כיכר השבת': "אנחנו עכשיו בלחץ גדול להשיג אלפי כרטיסים. מקווים שנצליח לאפשר לכולם להגיע לאומן. אין ספק שהעלייה במחיר הבוקר זה רק ההתחלה. אני מאמין שבשבוע הבא המחירים יעלו שוב".

לוי יצחק, חסיד ברסלב שרכש כרטיס בחברה אמר ל'כיכר השבת': "אני עדיין לא יודע איך אגיע לאומן. המחירים עלו וכבר שלמתי 400 דולר על כרטיס. עכשיו נותרתי קרח מכאן ומכאן. מה שבטוח שכרטיס ילדיי לא אוכל לממן".

בתוך כך, מספר חסדי ברסלב מתכוונים לקיים הפגנה עם צאת השבת מול ביתו של נחמן ברלנד בעיר ביתר.

את תגובתו של ברלנד לא היה ניתן להשיג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר