ראשי ישיבות יוצאים למסע בליטא

ראשי ישיבות מיר, כפר חסידים, עטרת ישראל, קול תורה ונוספים יוצאים למסע בליטא וישאו תפילה על קבריהם של הגאון מוילנא והחפץ חיים. בחוברת הוראות למשתתפי המסע נכתב כי על פי הוראת הגר"ח קנייבסקי, על הנוסעים לטבול במקווה טהרה לפני הנסיעה

ישראל כהן | כיכר השבת |
ראש ישיבת עטרת ישראל וראש ישיבת מיר (צילוים: דוד כהן)

מחר בשעות הבוקר תצא קבוצת ראשי ישיבות למסע תפילה והשתטחות על קברי הצדיקים הטמונים במדינת ליטא, בארגון ארגון הצדקה "קופת העיר".

במסע המיוחד ישתתפו הגאון רבי אריה פינקל שליט"א ר"י מיר ברכפלד, הגאון רבי דב יפה משגיח ישיבת כפר חסידים, הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי שליט"א ראש-ישיבת עטרת ישראל, הגאון רבי משה יהודא שלזינגר שליט"א ראש-ישיבת קול תורה, הגאון הגרש"י בורנשטיין שליט"א ראש-ישיבת קריית מלך, הגאון רבי מרדכי גרוס שליט"א, הגאון רבי חזקיהו משיקובסקי משגיח ישיבת אורחות תורה וראשי ישיבות נוספים.

במהלך המסע ישתטחו הרבנים וישאו תפילה על ציוניהם של הגר"א מוילנא בוילנא, בעל החפץ חיים בראדין והגר"ח מוולוזין זצ"ל.

יצויין כי מרן הגר"ח קנייבסקי שליט"א שלח למסע את בנו, הרה"ג רבי שלמה קנייבסקי שליט"א ואמר לו כי המסע יביא ישועה לאנשים רבים.

בחוברת הוראות למשתתפי המסע נכתב כי על פי הוראת הגר"ח קנייבסקי, על הנוסעים לטבול במקווה טהרה לפני הנסיעה.

בנוסף, עליהם להיות בתענית דיבור החל משעת ההמראה ועד סיום התפילה בקברו של מרן הגר"א.

בהמשך מתנצלים המארגנים כי הנסיעה הפעם הינה עם חברת ארקיע המחללת שבת ומודיעים כי אין לראות בכך היתר לטוס עם חברות מחללות שבת. לדבריהם, על פי הוראת גדולי ישראל לא יטוסו יותר בחברות המחללות שבת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר