גניבת היודאיקה באיטליה: מאסר וקנס לבחורי הישיבה

סוף לפרשת גניבת היודאיקה באיטליה: בית המשפט השלום בירושלים גזר הבוקר (ראשון) עונשי מאסר וקנס כספי על ארבעת בחורי הישיבה שהיו מעורבים בגניבה. על הנאשם העיקרי נגזרו ארבע שנות מאסר כ-50,000 שקל קנס. יתר הנאשמים נשלחו גם הם למאסר בפועל

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

סוף לפרשת גניבת היודאיקה באיטליה: בית המשפט השלום בירושלים גזר הבוקר (ראשון) עונשי מאסר וקנס כספי על ארבעת בחורי הישיבה שהיו מעורבים בגניבה.

לפני כשנה וחצי, נעצרו ארבעה בחורי ישיבה, בחשד לגניבת חפצי יודאיקה וחפצים יקרי ערך מבית הכנסת הגדול במילאנו שבאיטליה.

הנאשם העיקרי בפרשה הורשע בעבירות של קשירת קשר לפשע או עוון, גניבה בנסיבות מיוחדות, וכן קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות. בית המשפט גזר עליו מאסר בפועל של ארבע שנים, וכן מתן פיצויים בסך של כ-50,00 שקל.

על הבחור השני הנאשם בפרשה שהורשע בעבירות של קשירת קשר לפשע או עוון, גניבה בנסיבות מיוחדות, וכן על הברחת החפצים במכס, בית המשפט גזר מאסר בפועל של שלוש שנים, וכן פיצוי כספי בסך של כ-50,00 שקל.

נאשם שלישי שהודה והורשע בעבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, וכן התחזות כאדם אחר וזיוף מסמך, קיבל עונש של 18 חודשים מאסר בפועל וכן פיצוי של כ-30,000 שקל.

על הנאשם הרביעי שהורשע בעבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות וזיוף, גזר בית המשפט מאסר בפועל למשך תשעה חודשים, ופיצוי בסך כעשרים אלף ש"ח.

הפרשה התפוצצה כאמור לפני כשנה וחצי כשהארבעה שגנבו חפצי יודאיקה עתיקים מבית הכנסת הגדול במילאנו, הבריחו אותם לארץ וניסו למכור אותם לסוחרים בישראל, כשאז נלכדו על-ידי המשטרה והועמדו לדין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר