ב"ב: שנה לסיום הקדנציה, ויז'ניץ מודה ליעקב אשר

ישנה עוד שנה עד לבחירות בעיר התורה והחסידות, אולם מתברר כי אם עד עתה המאבק היה רק מאחורי הקלעים הרי שעתה המאבק עולה מדרגה ויוצא לזירה הציבורית. מה אמר כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ לראש העיר ופמליתו? ומיהם המועמדים ששמם רץ בתקופה האחרונה? (חדשות, חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
יעקב אשר (צילום: עוזי ברק, כיכר השבת)

המאבק על ראשות עירית ב"ב מתחמם וצובר תאוצה.

אמנם, ישנה עוד שנה עד לבחירות בעיר התורה והחסידות, אולם מתברר כי אם עד עתה המאבק היה רק מאחורי הקלעים הרי שעתה המאבק עולה מדרגה ויוצא לזירה הציבורית.

לכאורה על פניו נראה היה כי הרב חנוך זייברט איש הסיעה המרכזית וחסידות גור יזכה בתפקיד הנכסף בנקל, זאת בשל כישוריו הברוכים והתאמתו לתפקיד. אולם, מתברר כי בשנה האחרונה הם עומדים בפני קשיים בלתי צפויים. כאשר בין השאר עלתה מועמדתו של איש חסידות ויזניץ הרב מנדל איזנברג.

אופציה נוספת שעלתה היא המשך כהונתו של הרב יעקב אשר לקדנציה נוספת. היום, בשעות הצהריים הגיעו ראש עירית ב"ב הרב יעקב אשר וסגניו מ"מ הרב חנוך זייברט איש הסיעה מרכזית וחסידות גור, והרב מנדל איזנברג איש חסידות ויזניץ לביקורי חג בסוכותיהם של מרנן ורבנן גדולי ישראל, ובהם מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א שקיבלו אותם בחביבות רבה.

"הוכיח את עצמו כראש עיר"

מרן האדמו"ר מויזניץ שליט"א העניק לשלושה דברי חיזוק והדרכה ועמד על כך שאיש ציבור אמיתי צריך לשרת את הכלל ללא הבדל של חוג, סיעה ומגזר. "על ראש עיר ועסקן ציבורי לפעול למען כולם בשווה ולדאוג ללא שום הבדלים להיכן הנצרך משתייך". הסביר הרבי בנחרצות.

ואז הוטלה לדברי הנוכחים בחדר ה"פצצה" בשעה שאמר האדמו"ר כי "אין חולק כי יעקב אשר הוכיח את עצמו כראש עיר, בתפקידו המורכב הוא דואג בצורה מיטבית לכלל ולפרט ומסייע למוסדות התורה והחסד, שמו הולך לפניו כראש עיר מצויין שאינו זקוק לבירורים והמלצות ואין ספק שהתושבים יכירו לו טובה וירצו לבחור בו שוב לתפקיד הרם. אשר הינו דוגמא לעסקן ציבור אמיתי שאינו בודק בציציותיהן של הפונים ומסייע לכולם ללא הבדל", הוסיף הרבי.

בהמשך הפגישה שיבח הרבי גם את סגניו של ראש העיר אולם לאיש לא היה ספק כי האדמו"ר מויזניץ מלא דברי הערכה ושבח לראש העיר המכהן.

גורמים בויז'ניץ: "לא הייתה כאן אמירה פוליטית"

יצויין, כי גורמים מסויימים בחצר החסידות מכחישים בשיחה עם 'כיכר השבת' כאילו הייתה כאן אמירה פוליטית מסויימת מפי הרבי, לדבריהם "האדמו"ר ציין עובדות שאיש לא חולק עליהם. ולפיהם, הוא מעריך את יעקב אשר כראש עיר שפועל למען הכלל וכי הוא מתאים מצד עצמו להמשיך לכהן בתפקיד החשוב".

"בנוגע לשאלה הפוליטית של הדבר, הרבי כלל לא התייחס וימים יגידו מה דעתו בנושא החשוב והמורכב שיגיע בבוא העת אל שולחנו". אומרים הגורמים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר