אורח הכבוד: המחבל שניסה לרצוח את הרב עובדיה

אחד מאורחי הכבוד בטקס שערך הקונסול הכללי של צרפת בירושלים, היא סלאח חמורי, מחבל פלסטיני בעל דרכון צרפתי, שהורשע בניסיון לרצוח את מרן הרב עובדיה יוסף וישב שבע שנים בכלא בישראל. יהונתן יוסף, נכדו של מרן הגר"ע יוסף, אומר בשיחה עם "כיכר השבת" כי "צרפת מוכיחה את רפיסותה כלפי הערבים מהזן הגרוע ביותר" (חדשות)

אברהם הלוי | כיכר השבת |
מרן הגר"ע יוסף (צילום: פלאש 90)

סלאח חמורי, מחבל פלסטיני בעל דרכון צרפתי, שהורשע בניסיון לרצוח את מרן הרב עובדיה יוסף הוזמן כאורח הכבוד לטקס שערך הקונסול הכללי של צרפת בירושלים.

בעיתון 'מעריב' דווח הבוקר כי ערב מבצע 'עמוד ענן' ברצועת עזה, נערך בקונסוליה הצרפתית בירושלים טקס לחתימת הסכם שיתוף פעולה בין מחוז איל דה פראנס בצרפת ומחוז ירושלים של הרשות הפלסטינית.

הטקס נערך בהשתתפות אנשים רבים שהיו אורחיו של הקונסול הכללי של צרפת, פרדריק דזאניו, בהם סגן יו"ר המועצה רוברטו רומרו, מושל ירושלים מטעם הרשות עדנאן חוסייני ונציגים של אגודות שונות במזרח העיר ירושלים.

אלא שאחד מהאורחים היה לא אחר מאשר המחבל סאלח חמורי, פלסטיני בעל דרכון צרפתי, שהורשע בשל חברותו בארגון 'החזית העממית' ובניסיון לרצוח את מרן הרב עובדיה יוסף.

חמורי שוחרר במסגרת עסקת שליט בשנה שעברה, לאחר שבע שנות מאסר בכלא הישראלי.

דובר משרד החוץ, יגאל פלמור, מסר ל'מעריב' כי "חמורי הורשע על פי הודאתו בניסיון רצח. הפיכתו לאישיות רצויה מעוררת סימני שאלה לגבי עולמם הערכי של אלה הרואים בו גיבור ולגבי מניעיהם".

יהונתן יוסף, נכדו של מרן הגר"ע יוסף, אומר בשיחה עם "כיכר השבת" כי "צרפת מוכיחה את רפיסותה כלפי הערבים מהזן הגרוע ביותר. היא מארחת מחבל אלים ושפל ומעניקה לגיטימציה לטרור הערבי, שלבסוף יכה ברחובותיה על-ידי מוסלמים קיצוניים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר