הנשיא פרס ניחם את בני משפחת החייל מעמנואל

נשיא המדינה שמעון פרס הגיע אל העיר עמנואל לנחם את בני משפחת פטרוק האבלה על מות בנה החייל יוסף נחמן הי"ד שנהרג במהלך מבצע 'עמוד ענן'. פרס סיפר לבני המשפחה על התרגשותו והתפעלותו מיוסף ז"ל, והוסיף כי מבחינה צבאית החמאס קיבל מכה קשה ומטרות הצבא הושגו. תיעוד (חדשות)

מישאל לוי | כיכר השבת |
פרס מחבק את אבי המשפחה (צילוםמים: דוברות מעוצת עמנואל)

נשיא המדינה שמעון פרס הגיע הבוקר (שני) אל העיר עמנואל לנחם את בני משפחת פרטוק היושבים 'שבעה' על בנם החייל יוסף נחמן הי"ד, שנהרג במהלך מבצע 'עמוד ענן'.

הנשיא סיפר לבני המשפחה על התרגשותו והתפעלותו מיוסף ז"ל, ומסירותם של הוריו לגדלו לתורה ולמולדת. פרס הוסיף ואמר כי מבחינה צבאית החמאס קיבל מכה קשה ומטרות הצבא הושגו.

אבי המשפחה סיפר לנשיא על התעקשות בנו להתגייס ליחידה קרבית וציין שהם גאים בבנם ותמכו בהחלטתו להתגייס לצה"ל ואף ראו שהמסגרת הצבאית תרמה לאישיותו והתקדמותו הן הרוחנית והן הגשמית.

האב הוסיף וסיפר שיוסף ז"ל סיים את הטירונות בהצטיינות יתרה, תעודת ההצטיינות שקיבל על-כך הוצגה לנשיא. האב הוסיף כי גם הוא שירת בצה"ל וכן הסב לחם בשלוש ממערכות ישראל והיה אחד מהפצועים קשה בפיגוע במלון פארק בנתניה.

במהלך הביקור, התעניין הנשיא אצל ראש המועצה עזרא גרשי, על חיי התושבים בעמנואל והתפתחות אזור התעשיה. ראש המועצה עדכן את הנשיא על אישורי הבניה שקיבלו ובניית מפעל למחזור בעיר בעידוד ותמיכת משרדי הממשלה.

במהלך כל השבוע הגיעו לנחם את בני המשפחה מפקדי ובכירי צה"ל, אישי ציבור וביניהם שר הפנים וסגן ראש הממשלה אלי ישי שדיבר על חשיבות המבצע והשגת היעדים, שר הדתות יעקב מרגי וח,כ ניסים זאב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר