הרבנית בר שלום תקבל אות "אביר איכות השלטון"

כפי שפורסם לפני מספר חודשים ב'כיכר השבת' ביום ראשון הקרוב יקבלו הרבנית עדינה בר שלום, והפעיל החברתי החרדי איציק אלרוב את אות "אביר איכות השלטון". אלרוב אמר ל'כיכר השבת' לפני מספר חודשים: "בזמנים שיש כאלה שמנסים לפורר את העם אני שמח ליצור חיבור ולהיות אחד מאלה שמנסה לחבר בין כל הקצוות" (חדשות, חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
הרבנית עדינה בר שלום (צילום: פלאש 90)

כפי שפורסם לפני מספר חודשים ב'כיכר השבת', ביום ראשון הקרוב, תעניק התנועה לאיכות השלטון לרבנית עדינה בר שלום ולפעיל החברתי חרדי איציק אלרוב את אות "אביר איכות השלטון".

בנימוק של התנועה לאיכות השלטון על ההחלטה להעניק לבתו של מרן הגר"ע יוסף ומייסדת 'המכללה החרדית' הרבנית עדינה בר שלום את הפרס נכתב כי היא תרמה "תרומה ייחודית לחינוך ולחברה בישראל, בהגברת המעורבות של בני המגזר החרדי בשוק העבודה בישראל, תוך הקמת "יש מאין". למרות התנגדויות נחרצות מצד מגזרים שונים בחברה".

עוד נכתב: "בר שלום הקימה את המוסד החינוכי במטרה לסייע לאוכלוסיית נשים חרדיות ברכישת מקצוע באמצעותו יוכלו לפרנס את משפחותיהן בכבוד. היום, המוסד התרחב ומאפשר גם לנשים וגם לגברים לקחת חלק פעיל האזרחית בשוק העבודה ולתרום למשק הישראלי".

כאמור, מלבד הרבנית בר שלום, יקבל גם איציק אלרוב, מי שעמד בראש המחאה החברתית, והחל את מחאת הקוטג'.

בנימוק להחלטה לתת לאלרוב את האות נכתב: "בהוקרה על פעילותו הציבורית למען הצרכנים, פעילות המשלבת הכרה במצוקות האזרחים עם הכרה ביכולת לאגד את האזרחים לפעולה משותפת ומעצימה. מר אלרוב יזם חרם צרכנים באמצעות הרשתות החברתיות, הפגנות ואמצעים מחאה מגוונים נוספים, בשל העלייה המתמשכת במחירי המזון במדינה".

"פעולותיו הביאו לדיון ציבורי רחב בנושא יוקר המחייה בישראל ועוררו את הציבור להכרה בכוחם כצרכנים כאזרחים. אלרוב עמד מול חברה צרכנית גדולה בעקביות עד להורדת המחיר, וממשיך לעשות כן עד היום, מול חברות נוספות למען טובת הציבור ולמען עידוד התחרות במשק" נכתב בנימוק של התנועה לאיכות השלטון.

בשיחה שערך אלרוב לפני מספר חודשים, עם ההחלטה להעניק לו את הפרס, אמר: "בזמנים שיש כאלה שמנסים לפורר את העם אני שמח ליצור חיבור ולהיות אחד מאלה שמנסה לחבר בין כל הקצוות. אנו עכשיו במערכת בחירות שבה השנאה בין הצדדים עלולה לגבור ולהגיע לממדים חדשים חשוב שאנחנו, הציבור, נוביל את השינוי ונאמר לנבחרינו – כן להידברות, אבל ממש לא לשנאה".

"ישנה כאן בעיה שמאחדת מיליוני אזרחים, חרדים וחילונים, ימנים ושמאלנים, יהודים וערבים. אם נתבונן נראה כי יש לנו הרבה מהמשותף, ובאחדותנו נצליח להפוך את החיים של כולנו לטובים יותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר